دخترم ازجمعه تب داشت.ازخودم سرماخوردگی گرفته.پاشویه و استامینوفن و شیاف باعث شدخداروشکرتبش بیاد پایین.اماتواین چند روز هرکارمیکنم شیرنمیخوره .(شیرخشک میخورده)سوپ و غذاهم نمیخوره.خیلی ضعیف شده.تنهاچیزی ک خورده نصف یه موز که صبح خورده.ببخشید شکمش هم از دیشب کارکرده ولی ک و خیلی سفت و سیاه رنگه.چکارکنم چی بدم بخوره جون بگیره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



242
1400/03/09





