سلام من دیشب تا حالا گلو درد دارم با یکم آبریزش بینی احساس میکنم سرما خوردم،چکارکنم؟ چه دارویی میتونم مصرف کنم؟ البته دیشب یه قرص سرما خوردگی خوردم برای اینکه بهتر بشم پشیمون شدم کاش نخورده بودم، تاثیر بدی که نمیذاره رو بچم یدونه قرص؟
0
1400/03/09
lila s
فقط آموکسی سلین در صورت عفونت گلو و مسکن برای درد
0
1400/03/09
سوال کننده
حالا قرص سرما خوردگی خوردم مشکلی پیش نمیاد؟
0
1400/03/09
سوال کننده
گلوم عفونت نداره فقط میسوزه و درد میکنه
0
1400/03/09
lila s
بهتر بود نخوری حالا هم که خوردی ولش کن دیگه
0
1400/03/09
سوال کننده
نگرانم فکر میکردم سرماخوردگی ساده مشکلی نداره
0
1400/03/09
lila s
آموکسی سیلین بخور و شیر گرم یکی دو روز که بخوری سوزش گلوت رفع میشه
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
حساسیت فصلی نداری؟چون این فصل،فصله حساسیته
من خودم از الان اینجورم تا اوایل پاییز
من خودم از الان اینجورم تا اوایل پاییز
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مشکلی نداره
0
1400/03/09
سوال کننده
حساسیت نه دیشب خیلی گرمم بود زیر کولر نشستم آخر شب یدفعه گلو درد گرفتم
0
1400/03/09
سوال کننده
همیشه احتیاط میکردم خیلی که یوقت مریض نشم، این فصل من همش گرمم میشه گر میگیرم مجبور میشم برم زیر کولر خنک بشم که اینجور شد
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خب استامینوفن ساده مشکلی نداره،چند باری ابلیمو با عسل بخور خیلی برا گلودرد و سوزش گلو خوبه
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
میتونی دیفن هیدرامین ساده هم بخوری
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بری داروخونه بگی بارداری بهت میدن خودشون داروهای بی ضرر. و
0
1400/03/09
سوال کننده
باشه مرسی گلم
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خواهش ،انشالله بهتر باشی⚘
1
1400/03/09
سوال کننده
انشاله🙏
0
1400/03/09
دختر بهار
برا گلو درد آب نمک قرقره کن و دم نوش بِه بخور
0
1400/03/09
سوال کننده
به مشکل نداره؟
0
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
چ مشکلی میوه ب این پرخاصیتی
0
1400/03/09
mღnírєh ♥️
عزیزم آزیترو مایسین ۲۰۰روزی یکی بخور
برا گلوت هم دمنوش به و دونه به خوبه
برا گلوت هم دمنوش به و دونه به خوبه
0
1400/03/09
سوال کننده
باشه مرسی
0
1400/03/10
پزشک اوما
سلام قرص سرماخوردگی مصرف نکنید ، برای گلو درد آب نمک قرقره کنید ، یا برای بینی از قطره کلرید سدیم استفاده کنید ، اگر گلو درد اذیت کرد شربت دیفن هیدرامین استفاده کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



297

