سلام دوستان .
سیکل ای وی اف کلا چقد طول می کشه
و اینکه چقد درد داره من بیشتر بخاطر دردش میترسم اقدام کنم.
یه بار ای یو ای کردم خارج رحم شد جراحی کردم الان لوله سمت چپ رد ندارم.
پرسش (1400/03/08):
دوستان ای وی اف جواب میدین لطفا
810
292
1400/03/08
سوال کننده
0
1400/03/08
سوال کننده
یا خدا اینجوری که خیلی استرس و دلهره داره
1
1400/03/08
غزل دلاور
کلابایدخودتوبسپاری تواغوش خداای وی اف کلاخسته کننده وپرازاسترسه
4
1400/03/08
نسترن ..
ان شاءالله ب همین زودیا دل همتون شاد بشه 🙂
0
1400/03/08
عاطفه خانوم
الان این سری که میخام جلسه اول برم پیش دکتر
سریع شروع به تخمک کشی میکنند ؟؟
سریع شروع به تخمک کشی میکنند ؟؟
0
1400/03/08
غزل دلاور
جلسه اول نه عاطفه جوون بایداول ازمایش وسونواسنچیزهابشین...بعدتخمک کشی میکنن ودارومیدن قبلش
0
1400/03/08
غزل دلاور
فدات عشقممممم
0
1400/03/08
عاطفه خانوم
این مراحل آزمایش ممکنه چند جلسه طول بکشه؟
چون من میخام برم تهران پیش عارفی
چون من میخام برم تهران پیش عارفی
0
1400/03/08
سوال کننده
الان هزینش کلا چقد میشه
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
ای خدا این چه سرنوشتیه ما داریم😭😭
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
این همه درد و دردسر
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
دخترا تاپیکو فعال نگه دارید از روند درمان هم مطلع باشیم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
منم منتظرم پریود شم برم مرکز
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
احتمالا این ماه عکس رنگی بنویسه
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
خودمم دارم دندونامو درست می کنم
امروز سه تاشو درست کردم
امروز سه تاشو درست کردم
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
سلام کسی آی یو آی انجام داده چطوریه؟ هزینش چقدره؟ و هزینه ای وی اف چقدره؟
0
1400/03/08
سوال کننده
بنظر من اگه مشکل هزینه ندارین ای وی اف کنین. منم اشتباه کردم کلی وقت گذاشتم هزینه کردم ولی نشد.
0
1400/03/08
سوال کننده
من فقط ۱۰تومن دادم بیمارستان خصوصی لاپاراسکوپی کردم خارج رحم شد
0
1400/03/08
سوال کننده
بعد سه سال هنوز عکس رنگی نگرفتین شما
0
1400/03/08
عاطفه خانوم
سلام
خیلی چیز خاصی نیست
مرکز دولتی ۷۵۰ تومن در اهواز
خصوصی ها تا ۳ میلیون هم شنیدم
آی وی اف از ۱۵ میلیون تا ۳۰ میلیون متغییره
خیلی چیز خاصی نیست
مرکز دولتی ۷۵۰ تومن در اهواز
خصوصی ها تا ۳ میلیون هم شنیدم
آی وی اف از ۱۵ میلیون تا ۳۰ میلیون متغییره
0
1400/03/08
عاطفه خانوم
مشکل تون چی بود ؟ درد هم داشت ؟
اصلا چجوریه ؟؟
اصلا چجوریه ؟؟
0
1400/03/08
سوال کننده
ای یو ای در حد ۴ دیقه درد داره که قابل تحمله. قبلش هم نزدیک ۱۸. ۲۰ تا امپول زدم دقیق یادم نیس
0
1400/03/08
سوال کننده
اسپرم رو با لوله به رحم انتقال میدن.
من مشکل تنبلی دارم شوهرمم تحرک
من مشکل تنبلی دارم شوهرمم تحرک
0
1400/03/08
سارا راد
سلام من آی وی اف کردم و مثبت شد دوقلو
0
1400/03/08
سوال کننده
ا خدا رو شکر
0
1400/03/08
سارا راد
ممنون
0
1400/03/08
سارا راد
فقط استراحت بعده انتقال واقعا استراحت کنید
0
1400/03/08
سوال کننده
پس چرا نوشتی تازه اقدام؟
0
1400/03/08
سارا راد
باز اقدام کردم
0
1400/03/08
سوال کننده
اهان
0
1400/03/08
سارا راد
ماه بعد انتقال دارم
0
1400/03/08
سوال کننده
دختر خاله من کل این ۹ ماه رو استراحت کرد
0
1400/03/08
سوال کننده
بسلامتی. کدوم مرکز؟
0
1400/03/08
سارا راد
نه من این ۱۲ روز اول استراحت مطلق تا جواب آزمایشم مثبت شد و قلب جنین اوکی شد استراحت کردم بعدشم تا ۴ ماه اول سخته کارایه سنگین و اینا نکنی
0
1400/03/08
سارا راد
شهر قم چون از همه جا ارزونتره و اینترنت سرچ کنید باروریش از همجا بیشتره
0
1400/03/08
سوال کننده
مشکلتون چی بود شما
0
1400/03/08
سارا راد
تنبلی تخمدان پی سی یو شدید
0
1400/03/08
سوال کننده
قم دوره
0
1400/03/08
سارا راد
من یزد پیش پرفسور دکتر افلاطونیان انجام دادم نشد ولی قم سری اول مثبت شد و خواهرمم مشکل منو داشت تو ۴۲ سالگی پسر ش شد
0
1400/03/08
سوال کننده
برا من شدید نیس من با دارو فولی های خوبی دارم
0
1400/03/08
سارا راد
خوب منم با دارو اوکی هستم ولی بدون دارو نه
0
1400/03/08
سوال کننده
دکتر من میگفت نکن وابسا طبیعی باردار میشی من عحله کردم
0
1400/03/08
سوال کننده
الانم شش ماهه جلو گیری دارم.
0
1400/03/08
سارا راد
نه بخاد بشه همون ۶ ماه اول میشه پس الکی به عقب نندازیم که بدتر بشه و هزینها و بدنت سیستمش فرق کنه
0
1400/03/08
سارا راد
کسی که نشد نمیشه الکی چرا گول بزنیم وقت و سن آدم میره بالا
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
نه چون مشکل از شوهرمه
مورفولوژی صفر
خودم همه چیزم خوب بود دکترا نمینوشتن
مورفولوژی صفر
خودم همه چیزم خوب بود دکترا نمینوشتن
0
1400/03/08
سارا راد
من اول شوهرم مخالف بود اصلن نرفتم تا ۱۸ سال ازدواج کرده بودم بعد اقدام کردم
0
1400/03/08
سارا راد
وقتی مرد مشکل داشته باشه با آی و آی بهتره
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
الان برای سومی میخوای ای وی اف کنی عزیزم ؟
0
1400/03/08
سارا راد
بله
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
جنسیتشون چیه
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
خودت چند سالته
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
فعلا که روز سه پری میخوام برم ببینم چی میگه اگه اوکی داد این ماه و ای یو آی کنم اگه نگرفت بعدش یا ای وی اف یاهم چن وقتی بیخیالش بشیم دیگه
اینقد داروهایی که استفاده کردم قوی بوده که زیر چونه ام چنتا از این موهای مردانه دراومده😩صورتم افتضاح شده پره جوش🥵🥵
اینقد داروهایی که استفاده کردم قوی بوده که زیر چونه ام چنتا از این موهای مردانه دراومده😩صورتم افتضاح شده پره جوش🥵🥵
0
1400/03/08
سارا راد
من جنین فریزی دارم امسال دیگه آخر سال که فریزن سنمم میره بالا چون جنین دارم میخام انتقال بدم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
چه دلی داری این همه سختی رو میخوای باز تحمل کنی
من یکی هم داشته باشم دیگه راضی نمیشم میکرو کنم
من یکی هم داشته باشم دیگه راضی نمیشم میکرو کنم
0
1400/03/08
سارا راد
گفتم جنین فریزی دارم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
ان شا الله مثبت بشه عزیزم ♥️
0
1400/03/08
سارا راد
ممنون انشالله
0
1400/03/08
سارا راد
انشالله که دامنشون سبز بشه
0
1400/03/08
سوال کننده
منم زیر چونه هام موهای سیاه و زبر در اورده چندش اوره
2
1400/03/08
سارا راد
همه همه
2
1400/03/08
سارا راد
مادر بشن
2
1400/03/08
سوال کننده
برا هم دیگه دعا کنیم
2
1400/03/08
سارا راد
انشالله که برا همه بچه من چون هم خودم هم خاهرم مشکل داشتیم هرجا برم همه رو دعا میکنم
0
1400/03/08
سوال کننده
هر کی هر کاری کرد بیاد اینجا اطلاع بده
0
1400/03/08
سارا راد
انشالله که بحق فاطمه زهرا دامن همه سبز بشن و طعم مادری بکشن همه خانمایی که منتظرن
0
1400/03/08
سوال کننده
منم دو تا دندون خراب دارم ا نا رو درست کنم میرم دیگه دل به در یا میزنم
0
1400/03/08
سارا راد
منم الان قبل انتقال بوسرلین میدن بزنم برم سونو اگه خوب بود فولیکولم انتقال بدن
0
1400/03/08
سوال کننده
انشا الله .والا دیکه از حرف د حدیث مردم خسته شدم.
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
منم همینطورم☹️
0
1400/03/08
سارا راد
دندوناتون و درست کنید حتما حتما من تو ۴ ماهگی یک ماه دندون درد کشیدم بخاطر کلسیم بچه کلسیم مادرو زود میگیره تا هیچجا چون باردار بودم درست نمیکردن آخرش شکم بند برا اشعه بستن بعد درست کردن ولی خیلی سخته دندون درد بارداری
0
1400/03/08
سوال کننده
مگه نمیگی جنین فریز داری.
به فولی مگه ربطی داره
به فولی مگه ربطی داره
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
وای خیلی بده😬😬😬
منکه همیشه موچین به دستم
منکه همیشه موچین به دستم
0
1400/03/08
سارا راد
بخاطر آمپولاست منم دارم هییییییی
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
منم دور سینه هام چند تا داره😬
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
دقیقا
0
1400/03/08
سارا راد
هرجا میخایم بریم مهمونی شوهرم میگه بدو نیم ساعت فقط الاف ریشای تو ایم
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
🤣🤣
0
1400/03/08
سارا راد
والا بخدا خودم خجالت میکشم
0
1400/03/08
سوال کننده
چه قدر ما زجر می کشیم. جاری من بچش با شش هزار تومن دنیا اومد. اصلا هزینه جهنم این همه درد رو کی میخاد تحمل کنه
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
منم ژیلت به دستم شوهرم نبینه
0
1400/03/08
سارا راد
هزینه جهنم جایه آمپولا وایییییی
0
1400/03/08
سوال کننده
اره شوهرم سر شام میگه مردی شدی برا خودت
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
خدا کنه همون طبیعی باردار بشیم
0
1400/03/08
سارا راد
انشالله واقعا سخته با این عملا
0
1400/03/08
سوال کننده
خدا کنه
0
1400/03/08
سوال کننده
من که خدا شاهده روزی نیس که گریه نکنم.
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
من واقعا ای وی اف دوست ندارم😭
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
من دیگه اشکام خشک شده
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
🤣🤣🤣🤣خیلی جالب گفتی
لامصبا هرچی از ریشه هم بکنیشون تموم نمیشه
لامصبا هرچی از ریشه هم بکنیشون تموم نمیشه
0
1400/03/08
سوال کننده
اخه با مادر شوهرم تو یه حیاطیم خودش خیلی خوبه ولی جاریا که میان با بچه هاشون من ناراحت میشم حرصم می گیره
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
درکت میکنم منم حسرت می خورم یه بچه میبنیم
0
1400/03/08
سوال کننده
میگن کار من از گریه گذشته بدان میخندم شده حکایت من اصلا نمیدونم چیکار کنم.
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
چند وقته اقدامی
0
1400/03/08
سوال کننده
همیشه به خدا میگم یعنی تو می بینی و کاری نمی کنی
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
اسرا جان بین جایی هست خودمم می خوان برم
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
میگن خیلی خوبه
0
1400/03/08
سوال کننده
۵ساله ازدواج کردم چون سرکار میرفتم بچه نمی خاستیم جلو گیری طبیعی داشتیم الان دو ساله
0
1400/03/08
سوال کننده
جای چی
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
هنوز انتقال ندادی غزلی
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
یه حاج آقایی از قم میاد ماهی یکبار مطبش کرجه متخصص طب سنتی
یکی از دوستام ۴۰ سالش بود سه ماه رفت پیشش باردار شد خیلیا رفتن پیشش
یکی از دوستام ۴۰ سالش بود سه ماه رفت پیشش باردار شد خیلیا رفتن پیشش
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
این دوستم اصلا دکتر بهش گفته بود فقط ای وی اف
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
حالا آدرس و شماره شو ندارم گرفتم بهت میدمش
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
من می خواهم برم اگه نشد بعد برم ای وی اف
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
تبریزیان؟
0
1400/03/08
سوال کننده
من دکتر سنتی هم رفتم کلی هم جو شونده داد ولی نشد
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
منم سه ساله ازدواج کردم
0
1400/03/08
سوال کننده
عسل طبیعی داد ۸۰۰تومن پولش شد
0
1400/03/08
عاطفه خانوم
چرا ۲۰ تا آمپول ؟؟؟
به من دو تا زدن
به من دو تا زدن
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
منم رفتم ولی این دستش خیلی سبکه
0
1400/03/08
سوال کننده
هر روز دو تا میزدم.
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
چند سالته
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
هرکس رفته پیشش شده
0
1400/03/08
سوال کننده
۳۲
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
دقیق نمی دونم شاید این باشه
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
اگه تبریزیان خوبه
0
1400/03/08
سوال کننده
شوهرم انقد دارو گیاهی خورد الان دیگه قبول نمی کنه بخوره مطمعنم
0
1400/03/08
سوال کننده
شما میرین؟
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
نمیدونم این که میگم درسته یا نه
ولی تو که دارو گیاهی به بدنت جواب نمیده برو همون آی وی اف
ولی تو که دارو گیاهی به بدنت جواب نمیده برو همون آی وی اف
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
من ۲۶ سالم تو فکر آی وی افم
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
آره میرم
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
۵ بارم سقط کردم
0
1400/03/08
سوال کننده
اره میرم احتمالا اواسط پاییز یکمم از کرونا می ترسم
0
1400/03/08
🌱Saba 🌱
ای وای چرا
0
1400/03/08
سوال کننده
اخی چرا عزیزم چقد سخت
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
برو خیلیا تو کرونا رفتن الان باردارن
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
هر کی میدونه بهم بگه ای وی اف از اول چه جوریه؟؟ طول درمانش چقده؟
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
برو وقت تلف نکن اصلا چون واقعا دنیا ارزش زجر کشیدن نداره
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
والا منم دو تا خراب داشتم رفتم عکس گرفتم دکتر کلی ایراد گرفت و گفت پوسیدگی کم دارن
چون گفتم برای بارداری میخوام درست کنم سختگیرانه چککرد
چون گفتم برای بارداری میخوام درست کنم سختگیرانه چککرد
1
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
دلایل مختلف هرکسی یه چیزی میگه
0
1400/03/08
fatemeh امید به خدا😍
۳۲ سالته وقت داری زودتر برو
0
1400/03/08
سوال کننده
من داداشم کرونای وحشتناکی گرفت خیلیم خرج کرد بهترین بیمارستان تهران رفت شهرک غرب بخاطر اون یکم می ترسم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
اره واقعا
منم انقدر اصرار به درست شدنشون دارم امروز ۲ ساعت و۴۵ دقیقه زیر دست دکتر بودم
منم انقدر اصرار به درست شدنشون دارم امروز ۲ ساعت و۴۵ دقیقه زیر دست دکتر بودم
0
1400/03/08
سوال کننده
شما چند سالتونه
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
دیگه باید کنار بیاییم ... منم سختم بود ولی کنار اومدم باهاش
0
1400/03/08
سوال کننده
خونه سوت و کوره
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
هممون مثل همیم
منم چهار ساله اقدامم
منم چهار ساله اقدامم
0
1400/03/08
سوال کننده
حرف های بقیه . فک و فامیل . تا یه دور همی میشه همه می پرسن من عروسی برادرم نرفتم بخاطر حرف مردم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
خدا به دلت آرامش بده عزیزم
الان تو مراحل ای وی افی ؟
الان تو مراحل ای وی افی ؟
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
شوهرت سالمه؟
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
مشکل مارو جز مادرشوهرم کسی نمیدونه
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
ای وی افم تصمیم دارم نگم حتی به خانواده ی خودم
0
1400/03/08
سوال کننده
نه هنوز فعلا نه پاییز میریم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
چرا عقب میندازی ؟
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
مگه سریع میکرو میکنن ؟؟؟؟ ما یک ساله تحت نظر دکتر مرکزیم
0
1400/03/08
سوال کننده
متاسفانه شوهر من حرف نگه نمیداره همه میدونن
0
1400/03/08
سوال کننده
من ۵ ماهه جراحی کردم شش هفت ماه باید فاصله بدم
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
چه بد
0
1400/03/08
سوال کننده
نمیدونم برا هر کی فرق داره
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
اگر مشکل از مرد باشه حداقل دو دوره دارو میدن
0
1400/03/08
سوال کننده
من یه بار ای یو ای کردم . مراحل دارو رو گذروندم
0
1400/03/08
azin 🧚♀️
به سلامتی غزل جان 😍
چند تا جنین داری؟
چند تا جنین داری؟
0
1400/03/08
سوال کننده
ای وی اف مراقبت میخاد نمیتونی نگی ک
0
1400/03/08
مامان آنیا خدایا شکرت
سلام ببخشید جراحی چی؟
منم عمل بازکیست شکم کردم سه هفته است
منم عمل بازکیست شکم کردم سه هفته است
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
تو همین سایت خیلیا نگفتن
0
1400/03/08
سوال کننده
ای یو ای کردم خارج رحم شد لاپاراسکوپی کردم
0
1400/03/08
سوال کننده
چرا همین الان سارا جدایی گفتن دو هفته اول که استراحت مطلق میخاد .تا ازمایش مثبت بشه باید استراحت کنین
0
1400/03/08
مامان فرشته ها 💓 💓
شوهرم بهم میرسه
چاره ای ندارم
چون مشکل از شوهرمه دوست ندارم کسی بدونه
چاره ای ندارم
چون مشکل از شوهرمه دوست ندارم کسی بدونه
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
؟؟
0
1400/03/08
سوال کننده
اطلاعات دقیق ندارم من
0
1400/03/08
m@m@n hafez R. R
مگه تخمک داخله رحم نیس و اینکه موقعی ای که اسپرم و تزریق میکنن داخل رحم دیگه پس چه جوری خارج رحمی میشه؟؟
0
1400/03/08
hasti ❤
دردش قابل تحمل استرس نداشته بتش بستگی ب بدن هم داره بکی دردش میادیکی ن
0
1400/03/08
hasti ❤
براتخمک کشی بیهوشت میکنن
0
1400/03/08
hasti ❤
هایپرچجوریه
0
1400/03/08
hasti ❤
دوتاشون جنین شدن
0
1400/03/08
hasti ❤
بعدانتقال که بایددوهفته صبرکنی بعدبری ازمایش
0
1400/03/08
سوال کننده
خب لوله هم به رحم وصل میشه. تو لوله جایگزینی کرده
0
1400/03/09
hasti ❤
سلام اول میری دکترازمایش میدین خودتون وهمسرتون اگ قراربودای وی اف بشین میفرستنون ازمایش های اولیه بعدبراتون امپول مینویسن که بایددورناف بزنین ازروزسوم پریودی میزنی تارورنهم تعدادامپولاودوزامپول هاهم ب وضعبتت بستگی داره بعدروز۹پریودی میری سنوواژینال ازدوباره بهت امپول دورناف میده ویه امپول توبازوبعدچندروزدوباره مبری سنوامپول دورناف مبده بابازوبعدروز۴پربودی امپول ازادیازی میده ۴۸ساعت بعدمیگه بیابراتخمک کشی براتخمک کشی بیهوش مبکنن بعداستراحت دوسه ساعتهمیری خونه بعدیه دوزبعدمیری براانتقال اگ جنیناخوب بتشن ووضع خودت خوب باشه براانتقال بیهوس نمیکنن بعدانتقال هم امپول عضلانی میدن باشیاف واژینال بعد۱۴روزمیری ازمایش
0
1400/03/09
m@m@n hafez R. R
ممنون عزیزم
0
1400/03/09
hasti ❤
میخوایدای وی اف انجام بدید
0
1400/03/09
m@m@n hafez R. R
این ماه واسه آی یو آی میخوام برم اگه نگرفت ای وی اف
1
1400/03/09
hasti ❤
ان شالله میگیره
0
1400/03/09
m@m@n hafez R. R
ممنون عزیزم
انشالله
انشالله
0
1400/03/09
سارا راد
نشاسته یادت نره بخور حتما قبل و بعد
0
1400/03/09
m@m@n hafez R. R
قبل و بعد ای یو آی؟
0
1400/03/09
hasti ❤
اثرنداره
0
1400/03/09
سارا راد
چرا عزیزم هم قبلش هم بعدش کمک به باروری میشه
0
1400/03/09
hasti ❤
من خوردم اثرنداش
0
1400/03/09
سارا راد
انشالله ایندفعه برات بشه استراحت حرف اول و میزنه حتما استراحت کنید
0
1400/03/09
غزل دلاور
نه فاطیییی بیشوووراا گفتن دوماه دیگه...بچه هام سردشوننمیشه تویخچالهاااا
0
1400/03/09
سارا راد
نه برا من ۶ سال تو یخچالن خخخ
0
1400/03/09
hasti ❤
ان شالله اماتاخدانخوادنمیشه
0
1400/03/09
hasti ❤
عزیزم ن نمیشه نگرانشون نباش ازمن ۴ماهه یخچالن
1
1400/03/09
سارا راد
انشالله که میشه تو اینجور حرف میزنی نا امیدی میدی امیدوارباش
0
1400/03/09
hasti ❤
من که خیلی امیدوارم
0
1400/03/09
fatemeh امید به خدا😍
۲۷ سالمه گلم
0
1400/03/09
fatemeh امید به خدا😍
درکت میکنم واقع سخته خونه ارواح قشنگتره تا خونه ما
0
1400/03/09
fatemeh امید به خدا😍
عقب ننداز زودتر برو تا بیایی انتقال بدی همون پاییز میشه
0
1400/03/09
fatemeh امید به خدا😍
چرا آخه 😑😑😑
برو شکایتشون کن بگو بچه هامو بهم پس بدین
برو شکایتشون کن بگو بچه هامو بهم پس بدین
0
1400/03/09
fatemeh امید به خدا😍
😂😂😂
0
1400/03/09
fatemeh امید به خدا😍
چرا ۶ سال آخه؟
هزینه نگهداری داخل فریز چقد شده؟
هزینه نگهداری داخل فریز چقد شده؟
0
1400/03/09
مامان آنیا خدایا شکرت
سلام دوستانی که آی وی اف میخایید بکنید لطف کنید بگین کجا انجام میدین و راضی هستین ونتیجه رو هم اعلام کنید
ممنون🙏🙏🌷🌷
ممنون🙏🙏🌷🌷
0
1400/03/09
مامان آنیا خدایا شکرت
لاپاراسکوپی که میگن زود خوب میشه دو روزه
0
1400/03/09
غزل دلاور
کص کشاگفتن فعلابایدپیش مابمونن تادوماهگیشون
0
1400/03/09
غزل دلاور
عزیزممن تبریزمیرم پسش دکترشهلادانایی تونت سرچ کن هیچ کس درموردش بدنگفته
0
1400/03/09
سوال کننده
دو روز که نه . ولی زود خوب میشه
بهرحال جراحی کردی دکتر گفت ۶.۷ ماه فاصله بنداز
بهرحال جراحی کردی دکتر گفت ۶.۷ ماه فاصله بنداز
2
1400/03/09
عاطی فرهمند
سلام عزیزم من ای وی اف کردم الان پسرم22روزشه تخمک کشی دردی نداشت فقد چون بیهوشی داره شب اول یکم گیجی بد دیگ هیچی نا امید نباشین خدا بزرگه
0
1400/03/09
hasti ❤
عزیزم ب سلامتی اره بستگی ب بدن داره امامن بعدش اینقدددردداشتم وسرگیچه وحالت تهوع همش زیرسرم بودم
0
1400/03/09
hasti ❤
البته من درکل بدمریضم برایرماخوردگی ساده هم میوفتم
0
1400/03/09
hasti ❤
انتقال اول باردارشدین
0
1400/03/12
عاطی فرهمند
ممنون اره عزیزم بار اول
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- خانمای عزیزی که آی وی اف کردن یا اطلاعاتی ازش دارن لطفا بیان
- آی وی اف بعد از دو بارداری مشکل دار
- اطلاعات درمورد ای وی اف رهنمایم کنید لطفا
- غزل دلاور که اهل بانه ایی میشه یه لحظه بیای 🗣🗣🗣
- تفسیر آزمایش همسر
- بچه های که ای وی اف دارن انجام میدن بیان
- خانم هایی ک ای وی اف انجام دادن میشه بیاین
- هزینه ی ای وی اف در اصفهان
- آزاد نشدن تخمک حتی با دارو




