سلام من امروز رفتم سونو انومالی .تو ۱۶ هفتگی سونو شدم طول سرویکسم ۳۵ بود .سرکلاژ شدم به خاطر سابقه زایمان زودرس تو هفته ۲۴.امروز که سونو شدم گفتن فانلینگ u شکل به قطر دهانه ۱۴mm و طول ۲۸mm در int.os.دیده میشود که تا محل سوچور سرکلاژ ادامه دارد.طول سرویکس دیستال به محل سرکلاژ ۱۶mm است.من الان چیکار کنم .کسی بوده با این شرایط بارداریش ادامه پیدا کرده باشه.امپول پرولوتون ۵۰۰ هفته ای یه بار.قرص دوفاستون.انوکسان.شاف پروژسترون.استفاده میکنم .استراحت مطلق
.
پرسش (1400/03/08):
کم شون طول سرویکس و uشکل شدن دهانه رحم
823
19
1400/03/08
سوال کننده
0
1400/03/08
❤️Fateme ❤️
مال من هفته 24 طول سرویکسم از 34 رسید 17 ناگهانی
ولی با استراحت مطلق و پساری تا اخر بارداریم رسوندم
من حتی غذامم خوابیده میخوردم
ولی با استراحت مطلق و پساری تا اخر بارداریم رسوندم
من حتی غذامم خوابیده میخوردم
0
1400/03/08
❤️Fateme ❤️
تازه من سرکلاژ هم نداشتم
0
1400/03/08
سوال کننده
ببخشید لگن میزاشتی زیرت؟ تا اخر بارداری همین جور بودی؟
0
1400/03/08
مهدیه ❤️
ب دکترت بگو پساری هم بذاره برات
0
1400/03/08
مهدیه ❤️
ب خدا توکل کن نصف راهو رفتی، ان شالله ک از این ب بعد هم ب سلامتی میگذرونی
0
1400/03/08
مهدیه ❤️
و اینکه سونوت را ب دکتر نشون دادی؟ نظرش چیه؟
0
1400/03/08
سوال کننده
دکترم گفت استراحت مطلق کنم تا هفته ۲۴ دوباره سونو بدم و آمپول ریه بزنم.گفت تمام تلاشتو بکن با استراحت مطلق و داروها تا ۲۸ هفته برسونی
0
1400/03/08
سوال کننده
من دفعه قبل ت ۲۴ هفته بچه ام اومد کاملا پایین و نتونستم نگه دارم.سرویکس من خیلی نرمه و نارسایی داره
0
1400/03/08
مهدیه ❤️
سرکلاژ ک شدی نظر دکترت چی بود؟ نمیگفت وضعیت دهانه رحمت چجوریه؟
0
1400/03/08
مهدیه ❤️
ان شالله ب امید خدا میرسونی، آمپول ریه را هفته چند میزنی؟
0
1400/03/08
❤️Fateme ❤️
نه عزيزم فرنگی میرفتم
0
1400/03/08
سوال کننده
وقتی داشت سرکلاژ میکرد میگفت دهانه رحمت خیلی زیاد نرم و شله.لبه سرویکس خیلی کوتاهه به سختی دوخت و مجبور شد دو دور بدوزه. اما تو سونو دو روز قبلش طول سرویکسم ۳۵ بود
0
1400/03/08
سوال کننده
گفت از ۲۴ هفته شروع میکنم
0
1400/03/08
سوال کننده
من ه کاری میکنم تو لگن نمیتونم. بیشتر عصبی میشم
0
1400/03/09
مهدیه ❤️
خب عادت نداری عزیزم، چن بار بشین 😊عادت میکنی، من خودم اوایل قلقلکم میومد چونکه از بچگی استفاده نکرده بودم
، ولی خیلی برات خوبه. استفاده کن حتما
، ولی خیلی برات خوبه. استفاده کن حتما
1
1400/03/09
پزشک اوما
سلام فقط و فقط استراحت کنید ، کارو فعالیت سنگین پله پیاده روی نزدیکی کلا ممنوع است
1
1400/03/09
سوال کننده
ممنون🙏🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




