Ooma
پرسش (1400/03/08):

درد زیرشکم در هفته ی ششم

سلام من هفته ی ششم بارداری هستم و روزی دو تا سه بار درد زیر شکم دارم، بعضی وقتا دردش کمه و بعضی وقتا زیاد، خیلی طول نمیکشه و در حد یک تا دو دقیقه آروم میشه، لکه بینی هم ندارم، هنوز سونو نرفتم
آیا طبیعیه؟ احتمال بارداری خارج رحمی نیس؟

سلام دردهای ملایم و گذرا در اوایل بارداری طبیعی است نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه