سلام ظهرتون بخیر
درسته که میگن آخرین سونو ۳۲ هفته اس ؟
دکترم برام سونو معمولی نوشته واسه هفته ی آینده
تو این سونو مشخص میشه که سزارین یا طبیعی هستم؟
پرسش (1400/03/08):
اخرین سونو در چند هفته انجام میشه؟
520
88
1400/03/08
سوال کننده
0
1400/03/08
A.n .
۳۲هفته وزن گیری جنین فک کنم
0
1400/03/08
zahra hormozi
منم همین هفته باید برم
0
1400/03/08
zahra hormozi
برا وزن گیری و جایگیری بچست
0
1400/03/08
mahsa panahi
آره اگه مشکلی پیش نیاد آخری هست
0
1400/03/08
zahra hormozi
چقد باید وزنش باشه
0
1400/03/08
zahra hormozi
من خیلی استرس رشدش دادم میترسم وزن نگرفته باشه
0
1400/03/08
zahra hormozi
و اینکه حرکاتش تو این هفته ها چجور باشه من تا چیزی نخورم تکون نمیخوره
0
1400/03/08
سوال کننده
یعنی همون سفالیک یا بریچ بودن؟
0
1400/03/08
zahra hormozi
بله دیگه موقعیتش چک میکنن
0
1400/03/08
zahra hormozi
اگرم بریچ باشه باز وقت هست واسه چرخیدن ی سونو دیگه باید بری
0
1400/03/08
mahsa panahi

0
1400/03/08
zahra hormozi
انقد نمیشه من حس میکنم شکمم کوچیکه...حرکاتشم زیاد نیست😑😑
0
1400/03/08
mahsa panahi
یک کیلو و ششصد تا هفصد باشه کافیه
0
1400/03/08
خانم گل .
نه اخرین سونو 37 هفتس
0
1400/03/08
zahra hormozi
نی نی شما چقد شد؟
0
1400/03/08
mahsa panahi
من 29 هفته رفتم 1350 بود
0
1400/03/08
mahsa panahi
دکتر من گفت اگر مشکلی پیش نیاد دیگه نمیفرستم بیرون برا سونو
خودش تو مطب سونو داره هر باز که معاینه میرم میبینه
خودش تو مطب سونو داره هر باز که معاینه میرم میبینه
0
1400/03/08
elara .......
۳۷ هفته
0
1400/03/08
مامان آیریک 👶
من هنوز اخرین سونومو نرفتم ۱۹ باید برم دکتر فک کنم بهم سونو بده
0
1400/03/08
مامان آیریک 👶
احرین سونو میشه ۳۷ هفته فککنم
0
1400/03/08
مامان آیریک 👶
ولی چون تعطیله من تو ۳۸ هفته باید برمپیش دکتر
0
1400/03/08
ستاره 💖
از منم همینطوره😬
0
1400/03/08
ستاره 💖
زهرا تو بچت بریچه؟؟؟
0
1400/03/08
مامان آیریک 👶
به سایز شکمنیست که عزیزمبه وزن بچس
منم شیکمم کوچیکه ولی خداروشکر وزنش خوبه
منم شیکمم کوچیکه ولی خداروشکر وزنش خوبه
0
1400/03/08
ستاره 💖
انشالله ک همینطور باشه
0
1400/03/08
ستاره 💖
سنو وزن چند هفته رفتی؟؟وزنش چقدر بود؟
0
1400/03/08
zahra hormozi
نمیدونم از ۱۸ هفتگی دیگه سونو ندادم
0
1400/03/08
zahra hormozi
خیلی استرس دارم
0
1400/03/08
zahra hormozi
بچه ها حرکاتش چجوری باشه یعنی در روز چند بار تکون بخوره نرماله؟؟
0
1400/03/08
zahra hormozi
من سرکلاژم استراحت مطلق هیچ تحرکی ندارم
0
1400/03/08
zahra hormozi
من قبل بارداری ی کم شیکم داشتم الانم بزرگ شده ها ولی همش فکر میکنم کمه...جرات سونو هم ندادم😁😁
0
1400/03/08
zahra hormozi
خوش بحالتون دعا کنین منم ب هفته های شما برسم بچمم سالم باشه ...ترس زایمان زود رس دارم
0
1400/03/08
دختر بهار
دکترم گفت یه سونو هم تو ماه آخر دارم
تقریبا ۳۶_۳۵ هفته
تقریبا ۳۶_۳۵ هفته
0
1400/03/08
ستاره 💖
منم از ۱۸ هفته بریچ بود سنو ۲۴ هفته هم بریچ بود هفته پیش هم بریچ بود،حرکاتش نسبت بقبل کمتره،فقط یکم لگد ب پایین میزنه
0
1400/03/08
ستاره 💖
تکوناش چجوریه؟
0
1400/03/08
سوال کننده
منم تا ۲۴ هفته و ۵ روز بریچ بوده
الانم تکوناش بیشتر زیر دلمه و کناره های شکمم
الانم تکوناش بیشتر زیر دلمه و کناره های شکمم
0
1400/03/08
سوال کننده
یعنی هنوز بریچه
0
1400/03/08
سوال کننده
؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
اره احتمال داره،فقط با سنو مشخص میشه
0
1400/03/08
ستاره 💖
وزنش چقدر بود اونموقه؟؟
0
1400/03/08
سوال کننده
۷۸۰
0
1400/03/08
سوال کننده
از شما چی ؟
0
1400/03/08
سوال کننده
کاش بریچ بمونه من خیلی میترسم از طبیعی
0
1400/03/08
ستاره 💖
ماشالا خوب بوده،من ۲۴ هفته و ۳ روز ۷۱۸
0
1400/03/08
ستاره 💖
من برام فرقی نداره
0
1400/03/08
ستاره 💖
تکوناش چجوریه؟؟
0
1400/03/08
سوال کننده
خوبه بیشتر شبا تکون میخوره
ولی زیر دلمه تکوناش
ماله شما هم همینطوره؟
ولی زیر دلمه تکوناش
ماله شما هم همینطوره؟
0
1400/03/08
سوال کننده
کنارای نافم سمت چپ و راست
0
1400/03/08
سوال کننده
خداروشکر که امادگیشو داری
من شبا از ترس خوابم نمیبره
من شبا از ترس خوابم نمیبره
0
1400/03/08
ستاره 💖
منم پایین حرکاتشو حس میکنم
0
1400/03/08
ستاره 💖
ن بابا سعی کن اصلااا استرس زایمان نداشته باشه
0
1400/03/08
ستاره 💖
انشالله این چند هفته هم بخوبی برا هممون بگذره
0
1400/03/08
سوال کننده
انشالله همه به سلامتی بگذرونن
0
1400/03/08
سوال کننده
کدوم شهر هستین؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
اصفهان
0
1400/03/08
ستاره 💖
فعالیت میکنی؟؟کارا خونه رو انجام میدی؟
0
1400/03/08
سوال کننده
منم اصفهانم
دکترت کیه؟
دکترت کیه؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
کازرونی زاده
0
1400/03/08
سوال کننده
طول سرویکسم لب مرزه دکتر میگه زیاد راه نرو فعالیت نکن
در حد غذا پختن و ظرف شستن و اینا
در حد غذا پختن و ظرف شستن و اینا
0
1400/03/08
سوال کننده
تو چی؟
0
1400/03/08
سوال کننده
کدوم بیمارستاناس؟
0
1400/03/08
سوال کننده
راضی هسی ؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
من ک همش استررررس داشتم از اول بارداری تا حالا
0
1400/03/08
ستاره 💖
فقط غذا و ظرف اونم رو صندلی انجام میدم
0
1400/03/08
ستاره 💖
بیمارستان خانواده
0
1400/03/08
سوال کننده
جدی؟چرا ؟ مشکلی بوده ؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
اره دکتر خیییلی خوبیه
0
1400/03/08
سوال کننده
سزارین اختیاری انجام میده؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
ن چون دوتا سقط داشتم البته تو ۴ و پنج هفته واسه همین رعایت میکردم
0
1400/03/08
سوال کننده
خوب کاری میکنی
0
1400/03/08
سوال کننده
نی نی دختره یا پسر؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
دخمل🥰
0
1400/03/08
سوال کننده
چقدره ؟ هزینه های بیمارستان خانواده رو میدونی چقدره؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
سزارین دوسداری؟؟
0
1400/03/08
سوال کننده
عزززیزم به سلامتییییی😍
0
1400/03/08
سوال کننده
اره
0
1400/03/08
ستاره 💖
گفت با تعرفه جدید حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون
0
1400/03/08
سوال کننده
طبیعی چقدره؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
ولی دکتر خیییلی خوبیه همه مریضا و کسایی ک پیشش عمل کردن راضین
0
1400/03/08
سوال کننده
مطبش کجاست؟
0
1400/03/08
ستاره 💖
گفت پارسال با تعرفه قبلی حدود ۵ شش تونن
0
1400/03/08
ستاره 💖
نجف اباد
0
1400/03/08
zahra hormozi
نمیدونم الان بهتر شده بیشتر پایین میزنه زیر شکمم ...
0
1400/03/08
ستاره 💖
منم همینجوره،پاهاشه احتمالا
0
1400/03/09
پزشک اوما
سلام بله سونو وضعیت جنین بین ۲۸ تا ۳۲ هفته است
0
1400/03/09
پزشک اوما
یک سونو وضعیت قرار گیری جنین هم هفته ۳۷ انجام میدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز




