۱۴ روزه از سقطم میگذره با قرص سقط کردم،کورتاژ نشدم،دکترم گفت خونریزی قطع شد میتونم نزدیکی داشته باشم،۲ روز پیش نزدیکی داشتم اون موقع خونریزی نداشتم،امروز خونریزی دارم ولی کم،نگرانم،عادیه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



489
1400/03/07



