اول اینکه درمورد این برگه که چی نوشته یعنی دکتر گفت که برات سونو انومالی نوشتم میخوام بدونم آزمایشم داره
بعد هم دکتر برام جدیدا قرص فولی دی نوشته یه جورایی فولیک اسیده بعد من الان یدو فولیک میخورم به نظرتون باید قطع کنم یا همزمان بخورم هر دو رو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



328
1400/03/06






