عکس دومی که میفرستم ازمایش قبلش هست
بگید بهتر شده یا بدتر
نظرم اینه تغییری نداشته
یعنی بهتر نشده
پودرای فرتومن تو اب میریخت و میخورد
کلومیفن و ویتامینEهم میخوره
با این اوضاع اسپرم میشه باردار شد؟؟
بله آزمایشش خوبه مشکل خاصی نیست
وگرنه تعداد و مورفولوژی خوبه
سرعت هم تو رنجه ولی تا حالا رنج اینجوری ندیدم سه تا مثبت . آزمایشگاه معتبرتری نیست آزمایش بدین یا مرکز ناباروری؟
نمیدونم والا هرسری پیش خودش ازمایش میدیم
دکترا هم اوکی بودن چیزی نمیگفتن
سلام آزمایش دوم کمی وضعیت بهتر شده اما هنوز مورفولوژی باید بیشتر سالم باشه ، سونو بیضه دادند ؟ مشکلی ندارد ؟
اضافه وزن ندارد ؟ ورزش میکند ؟ دود سیگار و قلیون ؟

این سونو رو چندروز پیش داد
اضافه وزن داره
روزی نیم ساعت پیاده روی میکنه
سبگار و قلیون هم نمیکشه
یعنی با این اوضاع نمیشه باردار شد؟
احتمال بارداری که هست نهایت میتونید روش ای یو ای را امتحان کنید ، چند ماه مکمل و قرص مصرف کرده ؟
تجویز شما چیه؟ چه دارو یا مکملی؟