زهرا عزیزم همین امروز برو شنبه خیلی دیره
عزیزم فک نکنم شنبه قبول کنن، نهایت فردا صبح می تونی بری، الان بری که چه بهتر
سونوش خوبه، جفتش یکم پایینه
جفتش خلفیه، ضربان قلب ۱۵۶ همه چی خوبه
قربونت عزیزم، انشالله نی نی خودت 😍
جای نگرانی نیس برای اکثرا پایینه اولش بعد با رشد رحم بالا میاد، حالا باز ببینه دکترشچی میگه
تا ۲۴ ساعت مهلت داره ک ازمایشو بده
تا شنبه دیر میشه فردام ک همه جا تعطیل...
امروز بده بهتره
باید همین امروز بره تا شنبه اگر بخواد وایسع باید سونو تکرار شه
این همون سونو ان تی اسمشه. آزمایش رو تا فردا بیشتر وقت نداره انجام بده
سلام همه موارد نرمال است فقط جفت پایین است نزدیکی و پیاده روی و کارو فعالیت سنگین پله ممنوع است