با این قند نمیشع باردار شد گلم؟
فک کنم دیگه بقیه چیزا خوب باشه
نمیدونم عزیزم ولی خیلی بالا نیست باید تا صد باشه ک 112 هس،فک کنم با یکم رعایت کردن برطرف بشه.ب دکترت نشون بده
میشه اما در دوره بارداری میزان انسولین در بدن کم ترشح میشه پس از الان کنترلش کنی خیلی بهتره والا دیابت به سراغت میاد
سلام گلم
ویتامین دی کم
عفونت ادراری کم
قندخونت بالا
سلام قند ناشتا باید زیر ۱۰۰ باشه ، ویتامین دی هم باید بالای ۳۰ باشه