سلام به دکتر عزیز و خانما و مامانای گل خواهشا کمکم کنید واقعا عصبی شدم دیگه الان من ۵ماه از زایمانم گذشته سزارین کردم 🤪تا یکی دوماه اول که از ۳۰ روز ماه 1۵روز خونریزی یا لکه بینی داشتم و تایهم مدت کل حس جنسی ازبین رفته بود خیلی سرد شده بودم طوری ک حالم بد میشد اذییت میشدم خلاصه رفتم پیش دکترم دارو داد خوردم اوکی شدم دوباره البته نه مثل اول ....این ماه قرص جلوگیری ام مصرف نکردم الان ۷ روزه که خونریزی دارم ولی خیلی عجیب رنگش سیاه سیاه و اینکه خیلی لخته ازم میاد یعنی مثل همیشه نیست این بار عادت شدنم با دل درد شدیدی ام همراه بوده دلیلش چیه بنظرتون دکتر جان یعنی باز لازمه که برم ویزیت بشم؟؟ممنون
راستی مادرم اینا میگن این قدیما نشونه این بود که بچه خودش افتاده نمیدونم درسته یا نه؟چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



600
1400/03/06




