سلام به همه خوبین؟
من به خاطر عفونت تا ۱۰ روز مترونیدازول(من و همسرم) و داکسی سایکلین مصرف میکردم و تا ۷ روز پماد واژینال
الان بعد از ۳ یا ۴ روز که از قطع مصرف داروها میگذره با هم رابطه داشتیم و بدون جلوگیری( به دلیل مشکل گرانی کاندوم😂😂😂)
مشکلی پیش نمیاد ؟ به نظرتون عفونتم رفع شده تو این ۱۰ روز ؟ میترسم دوباره دچار عفونت شده باشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



376
1400/03/06



