سلام کوچولوی من شش ماهش تموم شدع ..الان میتونم میوه دادن رو شروع کنم ؟چه میوه هایی رو بهش بدم.آبش بهتره یا ن پوره ؟
0
1400/03/06
مامان ارنیکا خانوم
نه زوده. معدش اذیت میشه. بزار تو ۷ ماه بده با سیب شروع کن
0
1400/03/06
دریا وخورشید

0
1400/03/06
دریا وخورشید

0
1400/03/06
سوال کننده
این چه برنامه ای هست عزیزم ؟
1
1400/03/06
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
من ک دادم از ۵ماهگی
0
1400/03/06
سوال کننده
بصورت پوره یا ن اب ؟
1
1400/03/06
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
با قاشق له میکردم میدادم. شلیل و انبه و موز و سیب
1
1400/03/06
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
حتی اب هندوانه
0
1400/03/06
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
هیچیش هم نشد
6
1400/03/06
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
معده بچه رو نباید از اول حساس کنی.منکه همچی میدادم از اول
0
1400/03/06
🌻leyla 🌼
ایول دقیقا طرز فکرمنم همینه
0
1400/03/06
مرضیه ل
من دختر از ۵ ماه پوره میوه شروع کردم سیب .موز و اواکادو
حتما سیب پخته بده تا ۶ ماه
البته من به دختر تا ۷ ماه پخته دادم
هلو را ماه بعد اضافه کن
من هلو را هم میپختم
الان چند روز میوه خام میدم دخترم
فقط حتما میوه پخته بده موز هم میتونی با فرنی بهش بدی قاطی کنی چون زیاد به پخت احتیاج نداره
بده بخوره کیف کنه
حتما سیب پخته بده تا ۶ ماه
البته من به دختر تا ۷ ماه پخته دادم
هلو را ماه بعد اضافه کن
من هلو را هم میپختم
الان چند روز میوه خام میدم دخترم
فقط حتما میوه پخته بده موز هم میتونی با فرنی بهش بدی قاطی کنی چون زیاد به پخت احتیاج نداره
بده بخوره کیف کنه
0
1400/03/07
پزشک اوما
سلام بله میتونید کم کم با سیب شروع کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



501

