تا چند روز بعدش باید پری بشیم؟ من الان تقریبا ۶ روز از قطع مصرفش میگذره هنوز پری نشدم...امروزم موعدم بوده... چقدر طول میکشه؟؟
0
1400/03/05
فاطمه ......
من دو روز بعدش
0
1400/03/05
فاطمه ......
شاید بارداری
0
1400/03/05
سوال کننده
کلا تاثیر داره توی زمان پریود؟ مثلا جلو بندازه یا عقب؟ یااینکه بی تاثیره؟
0
1400/03/05
سوال کننده
نمیدونم علایم که دارم اما گذاشتم بحساب عوارض قرص... چون دکتر اوما هم گفت ممکنه عوارض این قرص باشه، برا تو عوارضش شبیه علایم بارداری نبود؟
1
1400/03/05
سمیررررررراااااا sh
خب ی بیبی بزن
1
1400/03/05
فاطمه ......
من نه
فقط سینه درد دارد داشتم
فقط سینه درد دارد داشتم
0
1400/03/05
سوال کننده
خب الانم که وقتش نیست اگر بخوام بزنم نهایتا فردا🤐
0
1400/03/05
فاطمه ......
بی بی بزن
انشالله مثبته
انشالله مثبته
0
1400/03/05
سوال کننده
نمیدونم نمیخام دلمو خوش کنم😁
0
1400/03/05
سمیررررررراااااا sh
چن رو گذشته از پری
0
1400/03/05
سوال کننده
نگذشته امروز موعدمه.... صبح حالت تهوع داشتم... چندروزی هم هست از بوی غذا بدم میاد، تکرر ادرارم دارم... باااااهمه اینا میگن ممکنه عوارض پروژسترون باشه
0
1400/03/05
سوال کننده
کمردرد هم دارم از صبح
0
1400/03/05
فاطمه ......
ن بابا
من میخورم
این حالت ها ندارم
من میخورم
این حالت ها ندارم
0
1400/03/05
فاطمه ......
دلتو خوش نکن
بی بی بزن تکلیف خودت و😆 ما رو روشن کن😆😆😆😆
بی بی بزن تکلیف خودت و😆 ما رو روشن کن😆😆😆😆
0
1400/03/05
سوال کننده
اخه سرچ که کردم خیلیا علائم بدی داشتن... حالا پناه بر خدا، اگر تا فردا نشدم بی بی میزنم🙄😬
0
1400/03/05
سوال کننده
اره پس بگو تو بیشتر دلت میخواد🤣🤣🤣
0
1400/03/05
سوال کننده
عزیزم چون من دوره هام ۳۱ روزست، تخمک گذاریمم دیره، اگرم لقاحی باشه دیر میگیره.... برا همین میگم حداقل یه روز بگذره بی بی بزنم بلکه نشون بده
1
1400/03/05
فاطمه ......
🤭🤭🤭🤭
خودم هر ماه زودتر از موعدپریود میشم
اصلا به بی بی چک نمیرسم
خودم هر ماه زودتر از موعدپریود میشم
اصلا به بی بی چک نمیرسم
1
1400/03/05
فاطمه ......
انشالله نشون میده
اونم دو خط😍😍👶👶👶👶
اونم دو خط😍😍👶👶👶👶
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
۷ تا ۱۴ روز اما اگر مشکوکین و تا روز ۹ پریود نشدین بی بی چک بزنین
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
من خودم روز موعد تاریخ قبلیم زدم منفی شد سه روز بعدش مثبت شد
0
1400/03/05
سوال کننده
عزیزم ان شالله اینماه دیگه تاخیر داری و بی بی مثبت😍
0
1400/03/05
سوال کننده
😍😍😍😍
0
1400/03/05
سوال کننده
اهان پس تا ۷ روز طبیعیه😲
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
تا ۱۴ روزم طبیعیه
0
1400/03/05
سوال کننده
مبارک باشه عزیزم😘 دوره هات چندروزه بود؟
0
1400/03/05
سوال کننده
هیچی دیگه برم منتظر پری خانوم باشم😂
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
۲۶ تا ۳۳ بود
1
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
قربانت
0
1400/03/05
سوال کننده
منم ۳۱... برا همین خودمم میگم زوده اگر تاخیر داشتم یکی دوروز بعدش بی بی بزنم
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ببین من به دکترمگفتم همینی که بهت گفتمو گفت بهم
من مشکوک شدم چون همش یچیز شبیه ی گوی ۵ سانتی از داخل به تخمدان و رحمم فشار میاورد مثل ی مشت که رو شکمت کمی فشار بدی
من مشکوک شدم چون همش یچیز شبیه ی گوی ۵ سانتی از داخل به تخمدان و رحمم فشار میاورد مثل ی مشت که رو شکمت کمی فشار بدی
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
صبور باش الهی که نیاد و باردار باشی
1
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
سه روز دیگه یه بی بی چک بزن
0
1400/03/05
سوال کننده
منم تو دلم یه حرکتایی حس میکنم، اما میگم شاید روده هامه، یا مثلا میخوام پری بشم طبیعیه شاید... بعدشم چون ترشح خاصی ندارم دیگه میگم احتمالا باردار نیستم... از روزای تخمکگذاریم تا ۱۰،۱۵ روز بعدش ترشح داشتم اما دیگه ترشحاتم رفت تو فاز پنیری که اونم احتمالا عفونیه... ولی سوزش خارش ندارم...
نمیدونم دیگه یبار میگم شاید باردار باشم یبار دیگه میگم صد در صد نیستم ... حالا امروز کمردرد دارم که هیچوقت قبل پری نداشتم و صبحم حالت تهوع داشتم دوباره شگ گردم...
نمیدونم دیگه یبار میگم شاید باردار باشم یبار دیگه میگم صد در صد نیستم ... حالا امروز کمردرد دارم که هیچوقت قبل پری نداشتم و صبحم حالت تهوع داشتم دوباره شگ گردم...
0
1400/03/05
سوال کننده
ان شالله اگه دووم اوردم حتما😅
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
منم اصلا ترشح بارداری نداشتم
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
فقط چند روز قبل موعد دوتا قطره خون شفاف اومد فکر کردم میخوام پریود بشم اصصصلا فک نمیکردم لانه گزینیه
0
1400/03/05
سوال کننده
والا منم چون بارداری قبلیم خداخواسته بود ، خیلی یادم نمیاد علائمو... اما میدونم یه روزایی خیلی خیس بودم حالا وسط دوره بوده یا اخرش نمیدونم....
اما یه بارداری شیمیایی داشتم که خیلی ترشح داشتم برا همین میگم شاید الان که ندارم حتما نیستم... بازم نمیشه پیش بینی کرد البته
اما یه بارداری شیمیایی داشتم که خیلی ترشح داشتم برا همین میگم شاید الان که ندارم حتما نیستم... بازم نمیشه پیش بینی کرد البته
1
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
منم دقیقا یسال قبل بارداریم سقط داشتم
0
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
هرچه خدا خواست همان میشود
1
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الهی خیر باشه و نیکی
0
1400/03/05
سوال کننده
چه خوب باز قبل موعدت لک دیدی دیگه لانه گزینیم کردی خیالت راحت شده... مال من اگرم چیزی باشه هنوز به اون مرحله نرسیده پس نه به باره نه به دار😀 چون سر بچم لک لانه گزینی زیادی داشتم
0
1400/03/05
سوال کننده
خداروشکر جاش سبز شد☘
0
1400/03/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم ان شالله😘
1
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
نه خیلیا هستن اصلا لک لانه گزینی نمیبینن
1
1400/03/05
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الهی برای همه مادرای منتظر
0
1400/03/05
فاطمه ......
مرسی عزیزم
0
1400/03/06
سوال کننده
بیا امروز بی بی زدم
0
1400/03/06
سوال کننده
صبح افتادم لکه بینی... همینطور بی بی زدم ... یه هاله خیییلی کم رنگ افتاد، احتمال داره بخاطر لکه بینی اینطور شده باشه؟ حس میکنم تا شب کامل باز میشم پری میشم
0
1400/03/06
سوال کننده

خودم هاله شو حس میکنم😂
0
1400/03/06
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
من گفتم سه روز دیگهاگه نشدی بزنا☺الهی که خیره
0
1400/03/06
سوال کننده
خخخخخ گفتم که اگر طاقت بیارم😂😂😂
راستش کلا یه بی بی چک داشتم گفتم تمومش کنم برا ماه بعد اگر علایم داشتم بزنم.... چون وقتی بی بی تو خونه باشه یکسره کرم دارم بزنم😂😂😂
راستش کلا یه بی بی چک داشتم گفتم تمومش کنم برا ماه بعد اگر علایم داشتم بزنم.... چون وقتی بی بی تو خونه باشه یکسره کرم دارم بزنم😂😂😂
0
1400/03/06
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
😂😂منم همینکارو کردم کار خوبی کردی
0
1400/03/06
سوال کننده
😁
2
1400/03/07
پزشک اوما
سلام تا دو هفته بعد از مصرف پروژسترون احتمال پریود شدن هست فعلا منتظر باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



361

