من روز ۱۵ سیکل هستم.صبح سوتو انجام دادم تخمدان راست فولی ۱۳ وچپ فولی ۱۶ داشتم.اندومتر ۹.و مایع هم که نشون دهنده ازاد شدن تخمک هست دیده نشد
میخواستم بپرسم آیا احتیاجی هست امپول آزاد سازی بزنم یاخیر.
با این فولی امکان بارداری هست
اونماه فولی ۱۵.۱۶.۱۷.۱۸.۲۴.۲۵ داشتم ولی این ماه...😔😔😔
پرسش (1400/03/05):
سلام به دکتر ودوستان باتجربه
359
7
1400/03/05
سوال کننده
0
1400/03/05
سوال کننده
دسترسی به دکترم ندارم تادیر نشده جواب بدین که اگه لازم هست آمپول بزنم.
0
1400/03/05
گلی جون
فکر کنم برای فولیکول بالای ۲۰ آمپول میدن
0
1400/03/05
وندا ❤️
نه لازم نیس آمپول بالای 20 آمپول میزنن
0
1400/03/05
سوال کننده
ممنون
فکرکنم امکان بارداری کم باشه
فکرکنم امکان بارداری کم باشه
0
1400/03/07
پزشک اوما
سلام بله میتونین آمپول اچ سی جی را تزریق کنید ، به آزاد شدن فولیکول کمک میکند
0
1400/03/09
پشتیبانی اوما
سلام، معصومه عزیز لطفا عنوانتون و چکیده ای از موضوع سوال انتخاب کنید، طبق دستورالعمل داده شده پس از این پاسخی دریافت نخواهید نمود.
0
1400/03/10
سوال کننده
لطفا بیشتر راهنمایی کنین
چشم
چشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




