سلام من عکس پروندم و میفرستم ببینید آزمایشات همه سالم بود یکم کم خونی و ویتامین D کم بود اونم با قرص برطرف شد همسرم هم آزمایش داده همه آزمایشات سالم بود .سونو هم سالم بود بعد چند دوره لترزول و کلومیفن مصرف کردن که باعث کیست شد این دفعه دکتر دوباره کلومیفن نوشت گفت مصرف کن اگه جواب نگرفتی باید آزمایشهای دیگه انجام بشه . میخواستم بدونم بعد از این مراحل دیگه برای بارداری چه آزمایشهایی باید انجام داد و اونایی که با قرص باردار نشدن و هیچ مشکلی هم نداشتن بعدش چکار کردن دکتر چی بهشون گفته واقعا سردرگمم دیگه نمیدونم توکل به خدا ایشالله که این ماه جواب بگیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



501
1400/03/05





