اول بگم که هیچ مشکل تنبلی تخمدان و.... ندارم.فقط چون ۳۵ سالمه میخوام سریعتر بارداربشم
من ماه پیش لتروزول و مدروکسی خوردم و روز۱۴ سونو دادم
فولی۲۵.۲۴.۱۸.۱۶.۱۵.۱۴ داشتم.۲تا امپول زدم و نزدیکی و...
ولی باردارنشدم و روز ۳۰ سیکل پریود شدم
دکتر گفت اگه پریود شدی مجدد لتروزول و مدروکسی و اقدام داشته باش. دیگه سونو و امپول تجویز نکرد و کفت اگرباردار نشدی .میفرستم عکس رنگی و...
بنظر شما اگه سونو نرم و امپول نزنم مشکلی برام پیش نمیاد با لتروزولهایی که خوردم؟
پرسش (1400/03/04):
سلام به دکتر اوما و دوستان
441
14
1400/03/04
سوال کننده
0
1400/03/04
سوال کننده
الان روز ۱۳ سیکل هستم
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام بهتر آمپول بزنی امکان داره کیست بشه
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
همسرتون آزمایش دادن؟
1
1400/03/04
عطیه ❤️
سلام خانوم آزمایش پرولاکتین و تیروئید هم چک کن
1
1400/03/04
🥰 فاطمه 🥰
سلام عزیزم ، به نظرم آمپول بزن که خدایی نکرده کیست نشه
1
1400/03/04
yasi
عزیزم همه دوست دارن سریع باردار شن😐
0
1400/03/05
marziyeh bazargan
میَی
0
1400/03/05
سوال کننده
اره عزیزم
مشکل نداشت
مشکل نداشت
0
1400/03/05
سوال کننده
تیرویید چک کردم
ولی علائم پرولاکتین ندارم
ولی علائم پرولاکتین ندارم
0
1400/03/05
سوال کننده
درسته ولی خوب ادم اگه از نظر سنی مشکل نداشته باشه راحت تر میتونه صبر کنه
0
1400/03/06
پزشک اوما
سلام چون تنبلی تخمدان ندارید مشکلی نیست نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




