سلام
میخوایین سیسمونی بگیرید؟
خب یه هفته هم صبر کنید دیگه کامل قطعی بشه
نه آخه به همه گفتم پسره میترسم اشتباه بشه
مگه تو هفته ی شما واژینال میکنن😐
بمن هم گفت شنبه سرویکس رو از واژینال میخوای ببینم گفتم ن اصلا ب هیچ وجه،احساس بدی بهم دست میده نمیدونم چرا
آخه برای طول سرویکس واژینال دقیقتره
منو گفتن دهانه ی رحممپایینه قبل بارداری باید به دکترم بگم سونو سیروکس بنویسه حتما پس
زیاد خم و راست نشو کار سنگینم نکن
کار نمیکنم والا از اول حاملگی استرس اینو دارم
ن اشتباه نمیشه عزیزم
دوستم ۱۵هفتگی برای طول سرویکس رفت سنو واژینال گف بچش دختره اشتباه نشد دیگه
من خودم ۱۵ هفتگی جنسیتیه پسرمو فهمیدم اگه جای معتبر رفتی قطعیه
منم ۱۳هفته رفتم احتمال داد پسره دومرتبه ۱۴و۱۸ هفته رفتم دقیق گفتن پسره
سلام بله هفته ۱۶ به بعد جنسیت جنین قطعی است