سلام فردادقیقا شانزده هفته میشم الان غربالگری دوم نتیجه سندروم داون یک در۲۱۲ زده نمیدونم چکارکنم برم سلفری یاآمینیو.جواب سلفری چندروزه میاداگه خوب نبود وقت برای آمینیوازدست نمیره جواب آمینیوچندروزه میاد؟آمینیوخطرسقط نداره؟
0
1400/03/04
ارزو far
سلفری سه هفته طول میکشه امینو یه جواب اولیه میدن بعد سه روز حواب نهایش سه هفته دیگه
0
1400/03/04
ارزو far
امینو اگه جواب اولیه خوب باشه جواب نهاییتم خوبه
0
1400/03/04
سوال کننده
خطرسقط نداره؟
1
1400/03/04
ارزو far
ولی خب سلفری مث ازمایش خونه هیچ خطری نداره
0
1400/03/04
ارزو far
امینو خطر سقط داره
0
1400/03/04
ارزو far
منکه تاحالا نشنیدم برا کسی مشکل پیش اومده باشه بعد امینو
0
1400/03/04
سوال کننده
خب اگه سلفری خوب نباشه
0
1400/03/04
ارزو far
خودم هردوتاش انجام دادم
0
1400/03/04
فاطمه .
خطر سلفری کمتر معمولا دو هفته طول میکشد جوابش بیاد ، من سلفری انجام دادم مثل آزمایش خون و جواب دقیقی میده از همه لحاظ
0
1400/03/04
سوال کننده
تویه بارداری
0
1400/03/04
سوال کننده
خب اینجوری هزینه هم خیلی بالامیره
0
1400/03/04
ارزو far
من سلفری دادم سندرم دون رد شد یه سندرم دیگه پیدا شد رفتم امینو دادم
0
1400/03/04
سوال کننده
وای
0
1400/03/04
ارزو far
اره من شش تومن دادم
0
1400/03/04
سوال کننده
کی
0
1400/03/04
ارزو far
با ریسک یک به ۵۹
0
1400/03/04
Banoo .
سلفری چنده ؟؟؟؟
1
1400/03/04
ارزو far
سه میلیون و چهل دادم من
0
1400/03/04
سوال کننده
بین ۳ تا۴
0
1400/03/04
سوال کننده
من الان هفته ۱۶ هستم وقت سلفری نگذشته
0
1400/03/04
Banoo .
اقا من بچم خدایی نکرده هر جور باشه حاضر نیستم سقط کنم بازم باید اینا رو بدم؟
0
1400/03/04
سوال کننده
منم حاضرنیستم خودمم بایدباهاش بمیرم
0
1400/03/04
yasi
نه ریسک برات نزنن سلفری و اینا نمیدی که انشالله سالمه
0
1400/03/04
سوال کننده
خاک توسرشون فقط کلک پول واسترسه مرحله اول همه ریسکها پایین بور
0
1400/03/04
yasi
انشالله سالمه بچه اولتونه؟
0
1400/03/04
سوال کننده
آره
0
1400/03/04
Banoo .
اخه من دکترم تو مطب به همه میگفت به جای غربالگری دوم سلفری بدین
0
1400/03/04
yasi
سالمه عزیزم اینا لنگ پولن فقط
0
1400/03/04
Banoo .
من اصلا دلم نمیخواد غربالگری ها رو بدم
0
1400/03/04
سوال کننده
من میخواستم ازاول برم شوهرم نذاشت
0
1400/03/04
ارزو far
نگران نباش درکت میکنم انشالله هیچ مشکلی نداره
0
1400/03/04
yasi
غربال اول یچیزی😂😂غربال دوم خیلی از دکترا اصلا نمیفرستن
0
1400/03/04
Banoo .
اخه ببین تحت هر شرایطی من بچم رو نمیدازم
0
1400/03/04
Banoo .
چرا هی برم غربالگری و فلان و بیسان که هی بهم استرس بدن
0
1400/03/04
yasi
چه بخوای چه نخوای دکتر میخواد تو سلفری و امینو رو ندی
0
1400/03/04
Banoo .
و دوره ی بارداریم رو خراب کنن
0
1400/03/04
ارزو far
خب خیالت راحت میشه
0
1400/03/04
Banoo .
اگه بدتر استرس دادن مشکل داره ولی سالم بدنیا امد چی
0
1400/03/04
Banoo .
چرا باید گمان بد بزنم که خیالم ناراحت باشه
0
1400/03/04
ارزو far
منم همینو میگفتم ولی دیدم تا اخر بارداریم از استرس میمیرم
0
1400/03/04
سوال کننده
واقعا چقدراسترس
0
1400/03/04
yasi
هفته ی ششی از الان نفوس بد نزن من اول استرس قلب داشتم الان تا هفته ی دیگه استرس ان تی دارم جونم داره درمیاد
0
1400/03/04
Banoo .
به عمه بزرگم گفتن سر بچت بزرگه بندازش
سالم بدنیا امد
سالم بدنیا امد
0
1400/03/04
Banoo .
به عمه کوچیکم گفتن بچت کامه
سالم بود
سالم بود
0
1400/03/04
ارزو far
از شما که هنوز مشکلی پیش نیومده نفوس بد نزن الکیم از الان استرس نگیر
0
1400/03/04
yasi
آز اول رو بده حتما دومی رو نده ولی سونو هرجفتش رو باید بدی تو چه بخوای چه نخوای بارداری پر استرسه
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
عزیزم بهتره بری آمینو انجام بدی بعد ۳ روزم گواب فوریش می یاد . خطر سقطشم یک ب صده . من انجام دادم. مطمانم باش نی نی ت سالمه
0
1400/03/04
Banoo .
خب ببین من ادم با استرسی نیستم خب توکل به خدا خودش بهتر میدونه چی صلاحمه
0
1400/03/04
yasi
از الان چرا انرژی منفی میدی بخودت😂
0
1400/03/04
سوال کننده
ببخشیدبچه هامن الان عصبی ام خب کثافتها غربال اول ریسک میزدید نه اینکه آزمایش دوم ام بیام هشتصدتومن به جیبتون بریزم
0
1400/03/04
yasi
درد داشت؟
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
فقط تا ۳ روز بعد آمینو استراحت مطلق باش فقط واس دشویی بلند شو . دیگه خطری نداره
0
1400/03/04
Banoo .
نمیدونم
میگم دلم نمیخواد این غربالگری ها رو برم که الکی دور از جون عیب بزارن رو بچم و من تا موقع به دنیا امدنش استرس داشته باشم
میگم دلم نمیخواد این غربالگری ها رو برم که الکی دور از جون عیب بزارن رو بچم و من تا موقع به دنیا امدنش استرس داشته باشم
0
1400/03/04
Banoo .
نمیدم
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
بدون درد ک نیس. واس من دردش مثل عکس رنگی بود. بیشتر استرس داری تا درد
0
1400/03/04
yasi
تو خودت یه دکتر رو انتخاب کردی همه رو غربال دوم میفرسته امینو پس مطمئن باش ازت میخواد
0
1400/03/04
سوال کننده
میگما من طبقه بالام بعدش میتونم ازپله بیام بالا فقط همون یه باروبعداستراحت کنم
0
1400/03/04
yasi
من عکس رنگی ندادم نمیدونم چجوریه😅
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
اره می تونی من مطبی ک رفتم ۴ طبقه با پله اومدم پایین🤦
0
1400/03/04
yasi
آره عزیزم همه ی وزنتو بنداز رو دوش شوهرت خیلی یواش یواش بیا
0
1400/03/04
Banoo .
من فقط یکبار رفتم پیشش عوضش میکنم
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
😬 یکم درد داره🤦 حسش بده.
0
1400/03/04
yasi
من خودم میخواستم مستقیم برم سلفری ولی دکترم نذاشت الان دیگه توکل برخدا
0
1400/03/04
Banoo .
اوف انشاالله که همه بچه ها سالم باشن
0
1400/03/04
yasi
انشالله دیگه تجربه نکنی البته هیچ مادری تجربه نکنه
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
آمین انشالله. همه گی صحیح و سالم نی نی یامون بیاد بغلمون
0
1400/03/04
yasi
این بارداریا شده فقط استرس خدا به داد هممون برسه
0
1400/03/04
maman m
الان همه رو ریسک میزنن الکی بخاطرپول.منم سلفری دادم ریسک سندروم دان ۱ب ۲۴۳ بود ک شکر خدا ج سلفری منفی بود و پسرم صحیح وسالم الان کنارم خابیده
0
1400/03/04
maman m
برامن ۱۰روزه جوابش اومد
0
1400/03/04
سوال کننده
این همه استرس
0
1400/03/04
سوال کننده
غربال اول ریسک زدندیادوم
0
1400/03/04
maman m
من ۲هفته تمام خون دل خوردم الکی وسرهیچ وپوچ
0
1400/03/04
maman m
اولی ،عدد ان تی ۲.۷بود برام ریسک زدن
0
1400/03/04
سوال کننده
من ازاول بارداری تاالان سرتاسراسترسم دیابت ودفع پروتیینو....
0
1400/03/04
maman m
منم تاوقتی بچم دنیااومد استرس داشتم میگفتم اگ سندروم باشع و این چیزا بس دکتراادمو میترسونن
0
1400/03/04
maman m
خداروشکر سالم بود،تاخدانخاد برگی از درختی نمیوفته،انشالله نینی شمام سالمع
0
1400/03/04
ترنم ...
ریسک من 1 به 86 بود
آمینو دادم
3 روز استراحت مطلق.
اصلا هیچ درد و مشکلی نداشتم خداروشکر
جوابش 3 روزه می یاد که با حداب آخری 3 هفته بعدش یکی هست
آب و هندونه بخور تا آبی که کشیدن جایگزین بشه
اصلا هم نگران نباش نی نی سالمه سالمه.
هزینه هم 2.800 شد.
از سلفری دقیق تره.
آمینو دادم
3 روز استراحت مطلق.
اصلا هیچ درد و مشکلی نداشتم خداروشکر
جوابش 3 روزه می یاد که با حداب آخری 3 هفته بعدش یکی هست
آب و هندونه بخور تا آبی که کشیدن جایگزین بشه
اصلا هم نگران نباش نی نی سالمه سالمه.
هزینه هم 2.800 شد.
از سلفری دقیق تره.
0
1400/03/04
⚪روژین⚪
چقد هزینه ش خوب بوده واس من ۳و ۶۰۰ شد😶
0
1400/03/04
سوال کننده
اگه منم که توشیرازم احتمالاپتج میلیون میگیرند
0
1400/03/04
سوال کننده
سلفری بهترنیست
0
1400/03/04
سوال کننده
خطرسقط نداره
0
1400/03/05
ترنم ...
نه اصلا خطری نداره
من دکترم گفت امینو مطمئن تر و بهتره
من دکترم گفت امینو مطمئن تر و بهتره
0
1400/03/05
🍃🌵Zahra🌱 .
🤐🤐🤐🤐🤐
0
1400/03/05
🍃🌵Zahra🌱 .
امنیو از سلفری دقیقتره
0
1400/03/05
الهه کریمی
غربالگری اولت خوب نبود رفتی دومم دادی؟
0
1400/03/05
سوال کننده
چراعزیزم خوب بود
0
1400/03/05
سوال کننده
اتفاقا امروزرفتم آزمایشگاه گفت دیابت داری گفتم آره دودقیقه ای ورقه من عوض کرد زد لوریسک .ولی من دیگه سلفری دادم بچه هامشاوره ژنتیک گفت کمترازیک درصد شایدمشکل باشه به نظرتون جواب سلفری خوب میاد؟
0
1400/03/06
الهه کریمی
منم اولی دادم خوب بود دومی دادم ریسک بالا رو زد ریسک ۱به ۸کاش هیچ وقت دومیو نمیدادم هه یی به ادم استرس میدن دکترا امنیوسنتز شدم خدا رو شکر سالم بود
0
1400/03/06
سوال کننده
آره عزیزم دقیقا استرسش آدمومیکشه
0
1400/03/06
پزشک اوما
سلام با توجه به ریسک غربالگری تست آمنیوسنتز را انجام دهید
0
1400/03/25
مریم سپهری
سلام جوابتون چی بود منم مشکل شما رو دارم
0
1400/03/25
سوال کننده
سلام عزیزدلم کلاسلفری برای خودش مافیایی شده بعدازسه هفته پراسترس جوابم پریشب اومد خوب بود .یک میلیاردم شک نکن که جوابت خوبه
0
1400/03/25
سوال کننده
فقط بهم بگو چندسالته ریسکت چند شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هزینه ی ازمایش سلفری چقدر است ؟
- بچه ها میشه ی لحظه بیاید
- مقدار بتا در غربالگری اول
- جواب ازمایش سلفری گرفتم
- سلام بچها لطفا اگ اطلاعاتی راجب سلفری دارین یا آمنیوسنتز بیایید جوابمو بدید
- سلام پزشک اوما لطفا اگ میشه جوابمو بدید تاحالا به موردی برخوردید ک باشرایط من بچشون سالم بوده باشه؟ 4 روزه سلفری دادم آزمایشگاه نیلو ،کسی میدونه جواب سلفری کی اماده میشه؟دیه دق شدم بخدا تحمل ندارم کسی بوده با ان تی ۲.۷یا بیشتر بچش سالم بوده؟و جواب س
- جواب سلفریم اومدددد پزشک اوماجان لطفا ببینین چطوریاس
- جواب ازمایش غربالگری اول رو گرفتم، لطفا راهنمایی کنید
- تفسیر آزمایش سل فری
- جواب سونو ان تی



628

