سلام من سونوی آنومالی مو که دکتر دید منو فرستاد متخصص قلب اونجا بهم گفتن که تا الان که من نگاه کردم 85 درصد کامل کامل شده و تا اینجا مشکلی نداره اون 15 درصدم بخاطر اینکه هنوز بعضی قسمتاش تشکیل نشده واسه چهار هفته ی بعد گفت بیای که دوباره بررسی کنیم الان از اون چهار هفته دوسه روزی گذشته سوالم اینکه که برم دوباره یا نه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



439
1400/03/04








