Ooma
پرسش (1400/03/04):

بی اشتهایی و استفراغ بعد از واکسن

سلام
دخترم واکسن دوماهگی زده.. بعد از شیر خوردن همه رو برمیگردونه.. از دیشب هم کم اشتها شده و شیر نمیخوره... شاید دوساعتی ی واحد بخوره... چکار کنم؟

تب نداره
سلام سه تا پنج روز بی‌قراری و بی اشتهایی کودک بعد از واکسن طبیعی است نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه