سلام دوستان من همیشه تنبلی تخمدان داشتم بار اخری که پریود شدم ۱۳بهمن بود از روز ۵تا ده شب شبی یک لتروزل خوردم ماه بعد ۵روز مونده بود به موعد بی بی چکم مثبت شد چون دو قلو بودن هفته ۶رشدشون ایستاد و من ۲۷فروردین کورتاژ شدم...الان ۴۰روزه میگذره پریود نشدم چقدر دیکه صبر کنم بشم یا برم امپول بزنم پریود بشم..البته جلوگیری هم نداشتم دیروز بی بی چکمم منفی شد
چکار کنم به نظرتون
پرسش (1400/03/04):
پریود و سقط و کورتاژ
435
45
1400/03/04
سوال کننده
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام میناجون منم دقیقا تاریخ پریودم ۱۳بهمن بود و سقطم ۲۷فروردین،۲۷روز بعد سقطم تا یه هفته لک بینی قهوه ای داشتم هنوزم پریود نشدم
0
1400/03/04
سوال کننده
الهی دامنت سبز بشه اخه میخام باز اقدام کنم منتظرم پریود بشم
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
سقط اولم ۵۰روز بعد پریود شدم
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
به این زودی اقدام کنی؟
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
ممنونم همچنین شما عزیزم خدا یه نی نی سالم بهت بده
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
چون کورتاژم شدی تا ۳ماه حداقل زمان بده به خودت عزیزم
0
1400/03/04
سوال کننده
من سقط اولم ۳دی بود در حد یه ساک بارداری تا دو هفته خون ریزی شدید داشتم
مجدد ۱۳بهمن شدم ده روز تاخیر پریود قبلی
حالا منم ابن ماه ۴۰روز حساب میکنم
مجدد ۱۳بهمن شدم ده روز تاخیر پریود قبلی
حالا منم ابن ماه ۴۰روز حساب میکنم
0
1400/03/04
سوال کننده
اره زمان میدم خوب پریودام شروع بشه که نمیشه
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
به فاصله یک ماه باردار شدی؟
0
1400/03/04
سوال کننده
بله چون ساک بود
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب چرا دلیل سقط رو گیگیری نمیکنین
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
پیگیری
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
زود باردار شدی دیگه
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
احتمال داره یا اسپرم ضعیفه یا تخمک یا محیط رحم اماده نیست
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
منم مهرماه سقط داشتم بهمن آخرین پریودم بود بعد اقدام کردم
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
اینکه بدون درمان اقدام به بارداری میکنی خوب نیست رحم عادت به سقط میکنه
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
پریودی بعد سقط بهم میریزه منم مثل تو منتظرم
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
من بعد پریودم میخوام برم آزمایشات سقط و بدم توام حتما پیگیری کن عزیزم
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
اولی و دکتر گفت طبیعی ولی دیگه بعد دوتا سقط که طبیعی نیست
0
1400/03/04
سوال کننده
این سری من قندم رفت بالا انسلوین زدم
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
حتما هم خودتون ازمایش بدین هم همسرتون
0
1400/03/04
سوال کننده
دکتر بهم گفت مسکلی نیست ماه دیگه اقدام کن مشکل اول من اصلا استراحت نداشتم با هواپیما سفر کردم فشار اومد قلب یکیشون ضعیف بود به اون یکی هم خورد
0
1400/03/04
سوال کننده
ماشالله خانواده همسرم سالمن برادر شوهر ۵قلو داره
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
واای چه کاری سفر با هواپیما اونم سه ماه اول
0
1400/03/04
سوال کننده
اره فکر نمیکردم هر دو هم ضربان قلب بالا داستن قبل سفر برگشتن اینجور شدم
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
ااااخی طفلیها
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
به نظرم فعلا حسابی خودتونو تقویت کنین
0
1400/03/04
سوال کننده
مرتب انسولینم میزنم متفورمین میخورم وزنم کنترل میکنم همین پریود نمیسم دردناکه بدنم داغ عصبیم
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
قندت بالاست؟
0
1400/03/04
سوال کننده
ارمایشات سقط چیه
0
1400/03/04
سوال کننده
بله
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
هم خودت هم همسرت باید برید دکتر همسرت آزمایش اسپرم بده خودتم یه سری آزمایشات ایمنی و انعقادی باید بدی تا دلیل سقطاتو بفهمی
0
1400/03/04
سوال کننده
این ازمایشات رو دکتر چی باید بنویسه
0
1400/03/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
چنده؟
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
من میخوام برم مرکز ناباروری و سقط مکرر ابن سینا ،اونجا هم پزشک مرد دارن هم زن همه کارا اونجا انجام میشه
0
1400/03/04
سوال کننده
یه موقعه ۲۶۰ یه موقعه ۱۶۰
0
1400/03/04
سوال کننده
شما کجا هستید
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
تهران
0
1400/03/04
سوال کننده
من اصفهانم باید ببینم کجا هست
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
اصفهانم از بچه ها بپرس بهت معرفی کنن یه جای خوب برو
0
1400/03/04
سوال کننده
الان داشتم سرج میکردم
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
آره حتما پیگیری کن چون بدون دلیل که نمیشه
0
1400/03/04
سوال کننده
دلیل زیاد داشت قند بالا تنبلی تخمدان مسافرت کردن نمیدونستم باردارم نزدیکی کردن همه اینا بود
0
1400/03/04
💗masumeh💗 👨👩👧
پس اینسری خیلی مراقب باش ولی اگه آزمایشم بدی خیالت راحت میشه دیگه
0
1400/03/05
پزشک اوما
سلام اگر از نظر بارداری چک کردی فعلا صبر کنید پریود خواهید شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




