فاطمه جون چند سیکلت رفتی ؟
یه فولیکول غالب داری خیلی خوبه اقدام کن حتما
والا این فولی غالب رو همیشه دارم ولی نمیشه🥺🥺
پولیپ داری عزیزم شاید اون باعث میشه ک باردار نشی
میگن کوچیکه مانع نمیشه ولی ماه بعد میخوان پولیپ بردارن
سلام پولیپ و کیست اندومتریوما دارید اما فولیکول غالب بسیار خوب است و ضخامت آندومتر مناسب حتما اقدام داشته باش که اشالا بارداری اتفاق بیافتد
پولیپ هم کوچک است و بعید است برای بارداری مشکل ساز باشه
کیست چی خانم دکتر؟؟خطرناکه؟خیلی نگرانشم
بر اثر چی ایجاد شده؟؟من هیچوقت مشکلی داشتم،سه ماه ک کلومیفن میخورم،یه ماهش کیست شد یه ماه پولیپ
کیست و پولیپ میتونه بعلت قرص های هورمونی باشه اما اگر باردار شوید کیست هم احتمالا خود به خود برطرف بشه
خیلی ممنونم خانم دکتر خیالمو راحت کردین❤❤❤