سلام من درد زیر شکم دارم۹ روز دیگه مونده به پریودیم ایا کسی شده علایم حاملگی داشته باشه بی بی هم مثبت بشه ولی ازمایش خونش منفی شه من ازمایش دادم منفی بود ولی بی بیم مثبت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



630
1400/03/03









