سلام... میگم برا من دیشب ساعت ۹ پری اومد
بعد دکتر گفته از ۳تا۷پری شبی دو عدد لتروزل بخورم...
حالا از فردا شب شروع کنم یا سه تا ۲۴ساعت در نظر بگیرم و از پس فردا شروع کنم؟؟
هر دوتاش رو با هم بخورم یا باید بینش فاصله باشه؟
بعد ماه قبلم که لتروزل خوردم از ۹تا ۱۸ سیکل از کیت استفاده کردم که همش مثبت شد ویک روز در میون اقدام داشتم.. میگم ممکنه آزاد نشده باشه؟؟ چون من کیتام تموم شد و منفی نشد برام
ممنـن میشم جواب بدین
پرسش (1400/03/02):
نحوه مصرف لتروزل در اقدام
377
22
1400/03/02
سوال کننده
0
1400/03/02
fatii 💙💙
سلام امشب میشه شب اول ، فرداشب نه ، پس فرداشب باید شروع کنی بخوری
0
1400/03/02
fatii 💙💙
هردوتاشم باهم بخور
0
1400/03/02
سوال کننده
باشه گلم ممنون
0
1400/03/02
fatii 💙💙
لتروزول حتما باید بری سونو بشی ببینی فولیکولات چطورن بعدم حتما آمپول آزاد سازی بزن که آزاد شن بعد اقدام کن
0
1400/03/02
سوال کننده
دکتر برام سونو و آمپول ننوشته
0
1400/03/02
سوال کننده
مشکلی پیش میاد یعنی؟
0
1400/03/02
fatii 💙💙
خودت برو بگو میخوام سونو شدم بعدم بگو بهم آمپول بده
0
1400/03/02
fatii 💙💙
اره آمپول نزنی معمولا کیست میشه
0
1400/03/02
سوال کننده
شاید نتونم برم سونو
0
1400/03/02
سوال کننده
یعنی نخورم این ماه
0
1400/03/02
fatii 💙💙
ببین من نمیدونم دکترت چرا بهت نگفته ، اما روال خوردن لتروزول برای همه همینه ، خودتم میتونی بری آمپول رو بگیری بزنی
0
1400/03/02
fatii 💙💙
اگه نمیتونی بری به دکترت زنگ بزن ازش مشورت بگیر ، بگو خودم آمپول بگیرم بزنم
0
1400/03/02
سوال کننده
اسمش چیه؟
0
1400/03/02
fatii 💙💙
اچ سی جی
0
1400/03/02
سوال کننده
باشه
0
1400/03/02
سوال کننده
تشکر
0
1400/03/02
fatii 💙💙
حتما مشورت بگیرا .
خواهش میکنم
خواهش میکنم
0
1400/03/02
سوال کننده
👍🏻
0
1400/03/03
مامان آروشا کوچولو
هر دوتاش رو با هم تو ساعت مشخص هرروز بخور
0
1400/03/03
سوال کننده
عزیزم به نظر شماهم هرکی میخوره باید آمپولم بزنه؟
0
1400/03/03
پزشک اوما
سلام از ۹ شب روزی که پریود شدی تا ۹ شب روز بعد را یک روز حساب کنید، با هم بخورید
0
1400/03/03
سوال کننده
بنظر شما هم باید برم آمپول بگیرم؟
مصرفش بدون آمپول خوب نیس؟
مصرفش بدون آمپول خوب نیس؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




