عزیزم عادیه سه ماهه دوم بهترمیشید
شما چطور باهاش کنار آمدین
منم همینم عزیزم عادیه الان شوهرم نیست بد اخلاق ترم
کنار نیومدیم تحمل میکنیم من حتی نمیتونم یه حرف رو دوبار بزنم
نمیتونم دست خودم نیست نمیتونم جلو اشکام رو بگیرم
تو گریه میکنی من اعصابم تخماتیکه عصبی میشم فقط داد و هوار میکنم
تازه برقم ک میره گر میگیریم😂
گرممون میشه میزنه سرمون غرغر میکنیم😂
سلام، چنین عناوینی پاسخ داده نمیشوند
باید عنوانتون چکیده ای از موضوع یوالتون باشد.
طبیعی عزیزم درست میشه منم خیس عرق میشدم