سلام من یکهفته شکمم بزرگشده مثل ادم های سه ماهه سفت و درد زیر شکم دارم عفونت هم ندارم چون یکماه پیش دکتر رفتم و عفونتمو برطرف کردم الان نمیدونم این بزرگی شکم از چیه فکر کردم از پرخوریه ولی وقتی صبحپامیشم همون اندازه بزرگه و راحت نمیتونم بلند شم انکار یه چیزی داخل شکممه و سفته درد زیر شکمم متوسطه روی صورتم لک افتاده و اینکه یکماهه پیش بی بی زدم عکسشو میزارم گفتن خرابه دوباره گذاشتم منفی بود تا الان که بی بی دیگه استفاده نکردم اسهال هم هستم زیاد دستشویی میرم مابین غذا یکم حالت تهوع دارم اشتهمامم دوبرابر شده ۱۰ روزه دیگم عادت ماهانمه میشه کمکم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



625
1400/03/01












