سلام ب دکتر اوما و دوستان،10روز از پریودم که عقب افتاد تیتر دادم عددش شد115،امروز مجدد آزمایش دادم که میشه یکهفته از ازمایش قبلی تیتر بتا3018هست آیا روند تیتر خوبه؟جای نگرانی نیست میشه بگید؟؟؟در ضمن اینم بگم بی بی بی چک وندفو روز دومی ک پریود نشدم تست زدم منفی بود و روز هشتم تاخیر پریودم ک زدم ینی شش روز بعدش بی بی چک مثبت شد
4
1400/03/01
سوال کننده

این تیتر امروز
1
1400/03/01
یکتا (مامان نلین ❤️)
عالیه مبارک باشه
0
1400/03/01
f m
خیلی خوبه مبارک باشه به سلامتی بغلش کنی
1
1400/03/01
مامان امیراردلان
مبارک عزیزم عالیه😍دیر مثبت شده چون لقاح دیر بوده
0
1400/03/01
رها میرزایی
عالیه مبارکه بسلامتی
2
1400/03/01
مامان آیلین 🥰😍🥰
مبارکت باشه عزیزم
چ خوب ک بعد ۸ روز مثبت شده،😍😍😍
خدا هیچ امیدی رو نا امید نکنه
چ خوب ک بعد ۸ روز مثبت شده،😍😍😍
خدا هیچ امیدی رو نا امید نکنه
0
1400/03/01
💗masumeh💗 👨👩👧
مبارکه عزیزم
0
1400/03/01
سوال کننده
مرسی عزیزم ممنونم
0
1400/03/01
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/03/01
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/01
سوال کننده
ممنونم تشکر عزیزم
0
1400/03/01
سوال کننده
فدات گله من مرسی عزیزم،انشالله روزی خودت واقعاااا خدا جای حرف نمیذاره
0
1400/03/01
سوال کننده
ممنونم عزیزم انشالله روزی خودت باشه گلم
1
1400/03/01
مامان آیلین 🥰😍🥰
فقط امید بخودش،🌹😘
0
1400/03/01
فاطمه ~
خوبه که تو تیترت نوشته حتی باید این هفته باشی واقعانم بین ۶_۷هفته ایی
0
1400/03/01
sepideh KM
مبارکت باشه گلم به خوشی
0
1400/03/01
سوال کننده
مرسی گله من فدات
0
1400/03/01
سوال کننده
فدایت گلم
0
1400/03/01
سوال کننده
مرسی
0
1400/03/01
فرزانه مامان شازده والا
چرا تکرار میکنید، باردارید دیگه برید لذتشو ببرید، نه خون اضافه بدید نه الکی خودتونو نگران کنید، اونم تو همچین موقعیتی که آزمایشگاه ها انقدر آلودن
0
1400/03/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مبارکت باشه عزیزم بسلامتی بگذرونی این دورانو❤❤❤
1
1400/03/01
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی؟؟مرسی فدات گله من،انشالله به زودیه زودددددد نوبت خودت باشه♥️♥️♥️🌹
0
1400/03/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
سلام گلی قربونت تو خوبی؟؟؟ فداتشم عزیزم مرسی برام دعا کن تودلی داری خدا صداتو میشنوه❤❤😍😍🙏🙏
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
سلام مبارکه
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
انشاالله بسلامتی
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
جانا اهل کجایی
0
1400/03/01
سوال کننده
فدات گله من،چشم حتمااا یخدا سرنمازم همه رو دعامیکنم♥️♥️😍😍انشالله ک ب زودی بی بی چک مثبتتو ببینم
0
1400/03/01
سوال کننده
ممنونم مرسی عزیز،شیراز چطور؟؟
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
از اسم دکتر حدس زدم
دکتر کوهنورد همشهریم هست قبلا مطبش شیراز بود بعد اومد فسا الان رو نمیدونستم
دکتر کوهنورد همشهریم هست قبلا مطبش شیراز بود بعد اومد فسا الان رو نمیدونستم
0
1400/03/01
سوال کننده
دکتر کوهنورد و من قبولش دارم خیلی،هرجا بره میرم🤣اره خونه اقوامامون فساهم هس منم میام پیشش،بندر هم میره
0
1400/03/01
سوال کننده
شما فسایی هستی واقعا!؟
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
من اصالتا زاهدشهری هستم دکتر هم اصالتا زاهدشهریه
من تاحالا نرفتم پیشش
من تاحالا نرفتم پیشش
0
1400/03/01
سوال کننده
ینی کوهنورد؟؟
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
اره
0
1400/03/01
سوال کننده
اگر داخل اقدامی بهت پیشنهادش میکنم واقعا دکتر عالی هستش عزیزم من خیلی قبولش دارم
0
1400/03/01
سوال کننده
چندسالته مریم جان؟
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
من ازدواج کردم الان یاسوجم واسه بچه دوم میخوام اقدام کنم فعلا ک دکترها گفتن نمیشه
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
35
0
1400/03/01
سوال کننده
عزیزم ب سلامتی،چرا نمیشه؟؟
0
1400/03/01
سوال کننده
ب سلامتی بچت چند سالشه؟
0
1400/03/01
سوال کننده
برو پیش همین کوهنورد
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
من کیست داشتم موقع سزارینم بیرونش اوردن حالا ذخیره ام کم شده
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
حدود 4 سال
0
1400/03/01
سوال کننده
چ بد،،بازم خواست خداست عزیزم دکارا ک وسیله ان
0
1400/03/01
سوال کننده
داغش نبینی چراغ دلت باشه
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
ممنون گلم انشاالله شماهم بسلامتی بچه ات رو بغل کنی
0
1400/03/01
سوال کننده
فدات عزیزم،مرسی 🌹🌹انشالله
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
چ مدت اقدام بودی
0
1400/03/01
سوال کننده
یه سقط داشتم دوسه ماه استراحت و شش ماه اقدام بودم
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
اگه اومدم خونه مامانم حتما میرم پیش کوهنورد ببینم چی بهم میگه
0
1400/03/01
سوال کننده
مامانت اینا کجان مگه؟
0
1400/03/01
سوال کننده
اره حتما برو چون من خیلی قبولش دارم و اقواممون کلا
0
1400/03/01
سوال کننده
باصبرو حوصله هس
0
1400/03/01
🌼 maryam 🌼
خودم یاسوجم مامانم زاهدشهر
0
1400/03/01
سوال کننده
اها،حتما بیا
0
1400/03/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی عزیزدلم انشالله بسلامتی بغل بگیریش❤😍🙏
0
1400/03/01
سوال کننده
مرسی عزیزدلم انشالله♥️😍🌹مرسی مهساجون
0
1400/03/01
سوال کننده
راستی از مریم خبرنداری مهسا؟؟
0
1400/03/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نه اصن ندیدمش توی اوما
0
1400/03/01
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
شمارشم ک نداشتیم
0
1400/03/01
سوال کننده
اره چندمدته نیستش گفتم ببینم چطوره حالش،،منم ندارم
0
1400/03/02
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک بله تیتر بتا هم خیلی خوبه ، اگر هم لکه بینی نداری اواسط هفته هشتم بارداری سونو بده
1
1400/03/02
سوال کننده
ممنونم دکترجان🌹🌹😍😍حتما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



769

