سلام عزیزم
لیمو ترش و عسل رو تو آب جوش حل کن بخور
روزی دو بار (صبح و عصر)
سلام گلم.عسل و ابلیمو طبیعی و دارچین و ابجوش مخلوط کن بخور
سلام آب نمک قرقره کن نشاسته درست کن واسه گلوت احتمالا حساسیت من اگه خربزه و انگور و اینا بخورم اینطوری میشم
چشمتم با چایی بشور تا آروم شه
برا گلودرد نشاسته یا دونه ی به هم خوبه بخوری
عزیزم نمیخوام نگرانت کنم ولی برو تست کرونا بده منم این علاعمو داشتم کرونا بود متاستفانه
آب نمک زیاد قرقره کن شربت آبلیمو عسل بخور
دیروز گرمام بود زیاد بعد امدم بستنی خوردم
سرما خوردگی بد بخورم منظورم قرص
سلام مرتب آب نمک قرقره کنید و بینی را با قطره کلرید سدیم شست و شو دهید ، شربت دیفن هیدرانید ساده بخورید