سلام خانم دکتر🌸
من ۲۹ اسفند زایمان کردم. تقریبا تا ۲۵ روز خونریزی داشتم و یک هفته بعدش پریود شدم. بعد از اتمام دوره پریود با فاصله چند روز مجدد پریود شدم و هنوز لکه بینی دارم. واقعا خسته شدم. تست پاپ اسمیر دادم هنوز جوابش رو نگرفتم. چون درد هم دارم نمیدونم شاید عفونت باشه.
بعد از زایمانم هنوز نزدیکی نداشتم اگر از قرص جلوگیری از بارداری (لاینسترنول) استفاده کنم کمک میکنه پریودم منظم بشه؟؟
درضمن من هم شیر خودمو هم شیرخشک میدم به پسرم.
مامانا شما از تجربتون بعد از بارداری بگید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



429
1400/02/31





