Ooma
پرسش (1400/02/30):

لطفا آزمایشم تفسیر کنید

سلام لطفا ازمایشم تفسیر کنید

لطفا آزمایشم تفسیر کنید
لطفا آزمایشم تفسیر کنید
خانما اگر کسی بلده ممنون میشم جواب بده
سلام خوبی
تو ادرارت یک مقدار خون
عفونت اداراری خفیف داری
گلبول های سفید خونتم بالان که باید سفکسیم و انتی بیوتیک مصرف کنی
هموگلوبینتم ۱۱ باید اهن بخوری و فولیک
در کل چیز خاصی نیست و با یک دوره دارو خوب میشه
اگر سابقه سنگ کلیه داشته باشی یا کیست کلیه تو ازمایش ادرار میزنه خون ناچیز دیده شده چیز خاصی نیست
سلام ممنون عزیزم که جواب دادی
سلام عفونت ادراری دارید و حتما باید آنتی بیوتیک مصرف بشه مایعات زیاد بخورید ،
ممنون دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه