بینی اش کیپ شده .چند قطره از شیر خودم چکوندم تو بینیش بهتره .ولی بازم خشک میشه .چشمام که میماله بعد اش میخوابه
تو این سن طبیعی عزیزم پسر منم همینطوره نگران نباش .داره لثه سفت میکنه واسه دندون
من یه چیزی دارم مثل موچین ولی پلاستیکی مرتب بینیشو تمیز میکنم که بتونه راحت نفس بکشه
میگم امروز داشتم پوشک بچمو عوض میکردم یهو جیش کرد رو سرو صورتش فکر کنم یه چند قطره جیش رفته تو دهنش اشکال نداره نگرانم؟
پوار منظورته دیگه؟فین گیر بهش میگن من روزی چند مرتبه تا میبینم کثیفه تمیزش میکنم
چی بگم والا رفته دیگه کاریش نمیشه کرد
وقتی پوشکشو باز میکنی حواست باشه ی دستمال مث خشک کنا بذار روی کمرش و یکم بیار روی جای خصوصیش که تا خواست کاری کنه اول اون خیس بشه و تو بتونی ب خودت بجنبی
اگه بینیش کیپ نیست شاید به چیزی حساسیت داره. مثل گل. گرد و غبار و...
سلام خارش چشم و بینی میتواند عادتی یا نشانه خواب یا آلرژیک باشد، شربت زادتین ۲ سی سی روزانه با مشورت پزشک معالج بدهید