سلام
بنظرم اول ببر دکتر چکاب بشه مخصوصا از لحاظ
عفونت ادرار.کم خونی.تیرویید .
بعد هم تجربه من اینکه هرچی واسه غذا خوردن ب بچه فشار بیاری بیشتر لج میکنه
یک مدت غذاهای مورد علاقش رو درست کن یا غذاهای انگشتی درست کن بذار جلوش
تزیین غذا هم تاثیر داره
تنقلات غیر مفید مث پفک و کیک وابمیوه و ...بهش نده
میتونی حجم غذا رو کم کنی ولی دفعات رو زیاد
اگه بتونی ی مدت بیخیال بشی خیلی خوبه
منم بدبختی دخترم اینجوریه هیچی نمیخوره اصلا چن روز قبل دکتر واسش یه شربت نوشته گفت روزی 2 بار بدید اما من فقط 1 بار میدم بخدا معجزه کرده
اینه عزیزم خواستی بهش بده چون واقعا عالیه
این شربت سیپرو داره اشتهارو زیاد میکنه اما ممکنه باعث خواب الودگی یا عصبی شدن بچه بشه
سلام ، شربت زبنگامان 5 سی سی بعد نهار و راسیب 2 سی سی قبل شام
و شربت ارژیتال 3 سی سی صبح کمک کننده خواهد بود