سلام خولید بجه ها پسرم از پریروز که واکسن شش ماهگی شدن بیضه هاش یه مدلی شده چرا اینجوری شده است
0
1400/02/29
سوال کننده

0
1400/02/29
سوال کننده
میلینید اطراف دودولش دوتا خط افتاده.دست مبزنم سفت نیسا.انکار عادیه.ولی چشمی ادم مببنه یه مدلیه
1
1400/02/29
haniye ...
سر رشته ای در خصوص خط زیر دول ندارم ولی اوووووف یعنی قراره کی رو با این دولش زخمی کنه
جا داره ی سلامی به عروس آیندت کنم
گلم کونتو دستت بگیر فرااااررر کنننن
جا داره ی سلامی به عروس آیندت کنم
گلم کونتو دستت بگیر فرااااررر کنننن
0
1400/02/29
سوال کننده
خخخخ
0
1400/02/29
سوال کننده
خط زیر دول نمیگم ک .اون کنارا دو تا مثل رگ افتاده
0
1400/02/29
samira khanoom خانم
نعنا و ریحون کدوم نفخ یا گاز دارن واسه شیر دهی..لیست چیزهای نفاخ سبزی میوه رو واسم درمیارید
0
1400/02/29
nahid sh
این دوتا نفخ ندارن اتفاقا خوبه واسه شیر
0
1400/02/29
nahid sh
واکسن که زدی خیلی گریه کرد و جیق زد؟
0
1400/02/29
somaye malekpour
جوووون😂😂😂😂
0
1400/02/29
somaye malekpour
سمیرا هرچی دم دستت میاد بخور تا بچت هم عادت کنه
0
1400/02/29
سوال کننده
نه یکمگریه کرد
0
1400/02/29
سوال کننده
😒😒😒
0
1400/02/29
سوال کننده
هیچکی تحربه ای نداره
0
1400/02/29
neda 🌹
بازش بذار ببین بازم همینجوریه یا ن .شاید بخاطر پوشکش باشه
0
1400/02/29
سوال کننده
جقد باز بزارم؟
0
1400/02/29
neda 🌹
یه ربع ساعت
0
1400/02/29
neda 🌹
پوشکشو چند وقت یبار عوض میکنی؟
0
1400/02/29
سوال کننده
اک پی پی نکنه هر ۵ ساعتبنا بعضی اوقاتم زودتر
0
1400/02/29
سوال کننده
پی پی کنه همونلحظه
0
1400/02/29
neda 🌹
زیاد جیش میکنه ؟
0
1400/02/29
سوال کننده
ادرار ارع
0
1400/02/29
neda 🌹
وقتی پوشکشو عوض میکنی پوشکش سنگینه؟
0
1400/02/29
سوال کننده
پیپی همروزی بک الی دوبار
0
1400/02/29
سوال کننده
اره سنکین نیشه بعضب اوقات
0
1400/02/29
سوال کننده
مثلا شب بمونه تا صب
0
1400/02/29
سوال کننده
ولی خیلیوقتا هم سبکه
0
1400/02/29
neda 🌹
بخاطر همونه که زیاد جیش،میکنه زود به زود عوض کن هر سه عات عوض کن چون زیاد جیش میکنه حرارتش بیشتر میشه اینجوری میشه
0
1400/02/29
نسترن ..
وااای😁😂😁😂😂
0
1400/02/29
سوال کننده
وااااقعا
0
1400/02/29
سوال کننده
الان باز کذشان بکمجمع شد .یکوجولو
0
1400/02/29
neda 🌹
خب همینه زود به زود عوضش کن عزیزم گناه داره پسر
0
1400/02/29
سوال کننده
بخدا زود زود عوض مکنم .حس کنم یکم زیاد ادرار کرده سریع عوص مکنم
0
1400/02/29
سوال کننده
فقط شب از ۱۲ اینا تا ۹ عوص نکنم
0
1400/02/29
neda 🌹
هر چند بار شلوار پاش کن پوشکش نکن تا یکم آزاد باشه
0
1400/02/29
سوال کننده
اصلا نمکنم متاسفانه
0
1400/02/29
سوال کننده
اره بعد این حتما میزارمس باز
0
1400/02/29
neda 🌹
منم شبا تا صبح عوضش نمیکنم .چون شب تا صبح زیاد جیش نمیکنه .ولی اگه پسرت تووشب زیاد جیش میکنه یبار هم نصف شب عوضش کن
0
1400/02/29
haniye ...
ی مشت حشری ریختن توی اوما
1
1400/02/29
رستا (◔◡◔)
اعتراف میکنم اومدم فقط عکسو ببینم😂🤦♀️
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
سلام عزیزم بنظر من یه متخصص ببرش ولی فکر نکنم چیز خواصی باشه
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
انگار مثل رگ زده بالا
0
1400/02/29
سوال کننده
ممنون .اره عبن رگ.ولی دست مبزنی خالیه نرمه
0
1400/02/29
سوال کننده
ففط چشمی ابنطوری شده از صب
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
ببین شلوبپوش بهش مای بیبیش نکن
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
اینجور عفونت میگیره همش تو مای بیبی بعد اونم احتمالا بخاطر پوشکشه
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
احتمالا زیادی سفتش میکنی
0
1400/02/29
سوال کننده
از فردا ک خونم نمیبندم ببینم جی میشع.
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
برای این که میترسی خونت کثیف بشها یه پارچه هست پلاستیکیه بذار زیرش
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
بزرگ بدوز بذار زیرش هم خونت کثیف نمیشه هم بچت
0
1400/02/29
سوال کننده
اره مکنم حتما .فردا ببینم جی میشه
0
1400/02/29
فاطیما احمدی
انشالله که چیز مهمی نیس گلم☺️
0
1400/02/29
nahid nt
پسر منم یردش بشه اینجوری جمع میشه پوستش
باباش میگه عادیه
باباش میگه عادیه
0
1400/02/29
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
چیزی نیست عادیه خودش. جمع میشه شل میشه کج میشه راست میشه 😁
0
1400/02/29
❤️Shaghayegh❤️ 🙏
پوشکشو سفت نبند
0
1400/02/29
سوال کننده
انشا..
0
1400/02/29
سوال کننده
پای تا بجه ها بزرک شن ادم میمیره
0
1400/02/29
سوال کننده
هر سری یه جیز حدیذ
0
1400/02/29
سوال کننده
۰😔
0
1400/02/29
سوال کننده
ب بباباش ک هر جی نشون میدم مگه عادیه رو پسرم عیب نذار
0
1400/02/29
azin 🧚♀️
خخخ بازم مادران اومایی حماسه آفریدن😂😂😂😂
0
1400/02/29
❤مریم باانو❤ .
سلام عادیه هروقت سردش بشه میاد بالا نگران نباش
0
1400/02/29
آرام 🤵♀️
طبیعیِ نگران نباش
0
1400/02/29
سوال کننده
پاببن اومدنش نکران نییتم ک
0
1400/02/29
سوال کننده
اون تا باد کرده جبه اطراف
0
1400/02/30
مژگان نادری
عزیزم بخاطر تبه پسر منم وقتی واکسن میزنه اینجوری میشه
0
1400/02/30
سوال کننده
واقعا.تب باعث شده یعنی؟؟؟
0
1400/02/30
سوال کننده
دقیقا اینطوری؟.
0
1400/02/30
🤱 Hani Joonii💜
جوووووووون💦💦❤️
0
1400/03/01
سوال کننده
خخخخخ
0
1400/03/01
پزشک اوما
سلام طبیعی است و مشکلی ندارد ، پوشک را محکم نبندید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



4729

