سلام دوستای عزیزم خوبید پسر من حدود ۱۰ روزه که خیلی باد معده داره همش زور میزنه نق میزنه دیروز بردم واکسن شش ماهگی زدم بعد اینکه آوردم نزدیکی که ۸ بار پی پی کرده ولی خیلی کم اندازه یک بند انگشت زور میزنه شبم اصلاً نخوابیده احساس می کنم خیلی دل درد داره چون باد معده اش هم زیاده هم پشت سر هم ح چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید. و اینکه چیکار کنم که جای واکسن درد نکنه دو روز خیلی بی تابی میکنه
0
1400/02/29
janan keya
غذاش دادی؟
1
1400/02/29
سوال کننده
اره از اول شش ماهگی.
0
1400/02/29
janan keya
شاید از غذاش بوده منم یبار تو سوپش کدوسبز ی کوچولو ریختم بچم دل درد شد 😞
0
1400/02/29
janan keya
شاید غذا زیاد دادی معدش سفت شده😐 زور میزنه برا پیپی
0
1400/02/29
سوال کننده
نه زیاد نمیدم
0
1400/02/29
سوال کننده
چی بدم اروم شع
0
1400/02/29
janan keya
قطره دلدردشو
0
1400/02/29
janan keya
اگرم ک معدش درست کار میکنه سفت نیس پیپیش ی کوچولووو نبات داغ
0
1400/02/29
سوال کننده
تیکه تیکه پیپی مکنه یبار سفته سفت یبار کمی شلتر
0
1400/02/29
سوال کننده
بس باد معدس جیه انقددد
0
1400/02/29
janan keya
شیشه میدی ب بچت؟؟اخه من بچم یکی از شیشه هاش زباد میاد وقتی اونو میدم اگ اروغ نزنه دلش درد میگیره
0
1400/02/29
سوال کننده
اره شیشه میدم
0
1400/02/29
janan keya
اخی طفلی .پ نبات نده .آب میدی بهس
0
1400/02/29
سوال کننده
اخه قبلنم اونو میدادم.حااا امروز سرشو عوص مکنم
0
1400/02/29
janan keya
شیشه زیاد نیاداااک نفس نفس میزنه باد میرع تو دلش
0
1400/02/29
سوال کننده
اره اب مبدم.الان نق میرنه نمبدونم از دل درده با درد واکسن
0
1400/02/29
janan keya
من این شیشش ک زیاد مادا روز میدم ک تحرک دارع بازی میکنه شبا بایکی دیه میدم
0
1400/02/29
سوال کننده
نه زیاد نمیاد اصلا
0
1400/02/29
سوال کننده
دارویی جیزی هس ک ارومش کنه
0
1400/02/29
janan keya
منم دیشب از همین کارا میکرد آب دادم بهش بهتر شد هی نق میزد دیشب🤦♀️
0
1400/02/29
سوال کننده
ممکنه بخاطر واکسن باشه ک نق میزنه.جندروز میکسه دردش بره.ویروز اینهه درد نداشت.از شب شرو کرده
0
1400/02/29
سوال کننده
اب دادم الان بکمم نعنا ربختم توش چند قطره
0
1400/02/29
janan keya
قطره کولیک دادی بهش برا نفخش
0
1400/02/29
janan keya
خو حتما برا واکسنشع پس
0
1400/02/29
janan keya
👍👍👍👍
0
1400/02/29
سوال کننده
قبلا دایمتیکون میدادم .دیشبم داذم ولی حس کردم اثر نکرد جون دوماهه استفاده مکنم گفتم شابد تاربخش بگذره.اخه میگن فقژ یماه باید استفده شه
0
1400/02/29
سوال کننده
شما زدی واکسن پسرتو؟
0
1400/02/29
janan keya
اها نمدونم اونو .من کولیک کز میدم بهش
0
1400/02/29
janan keya
اره پونزده روز پیش
0
1400/02/29
سوال کننده
جند رور طول کشبد دردس و تبش
0
1400/02/29
سوال کننده
پسرم هنورم یکم تب داره .دیروز زدم
0
1400/02/29
janan keya
یخ گذاشتم رو واکسنش
0
1400/02/29
سوال کننده
منم سه چهار بار کذاشتم ویروز.امروزم بزارم؟
0
1400/02/29
🤱 Hani Joonii💜
نق زدنش برا واکنسنشه طفلکی
0
1400/02/29
سوال کننده
ای حان بمیرم.یجوری نگاممکنه ناله مکنه دلم کباب میشه
0
1400/02/29
janan keya
برا تبش سه بار بهش استامینوفن دادم ک فک میکردم یکمم داغه .اتامینوفن میخورد میخوابید .بیدار میشدم چیزی نمیگف فقط سینه خیز نمیرفت و برمیگشت گریه میکرد ک چون ب پاش فشار میومد
0
1400/02/29
janan keya
اوووو نه منک همون اول ک اوردمش فقط گداشتم
0
1400/02/29
سوال کننده
ااان دکترش علائم گفتم کف ممکنه رفلاکس باشه
0
1400/02/29
janan keya
راهش ببر گناه داره😞
0
1400/02/29
janan keya
تاالان داشته رفلاکس مگ؟
0
1400/02/29
سوال کننده
نه اصلا
0
1400/02/29
سوال کننده
استفراغ ایناهم نداره فق
0
1400/02/29
janan keya
وای مگ بچه بعدشم رفلاکس میگیره؟😭😭
0
1400/02/29
سوال کننده
فقط بعضی اوقات کوش میکشه.باد معده داره همین
0
1400/02/29
سوال کننده
ب دوتا دکتر پیام دادم هر دو کفتن علائم رفلاکس.نمیدونم ک
0
1400/02/29
janan keya
غذا چیا میدی بهش چن وعده
0
1400/02/29
سوال کننده
ولی خیییلی باد معده داره پست سر هم
0
1400/02/29
سوال کننده
صب یه وعده سویق.بعدظهر یهوعده .سیب زمینی یا هویج .شبم بیکوییت و غذذ
0
1400/02/29
janan keya
قطره کولیک بده بهش .والا من تاحالا ندادم اما زیره سبز هم میگن کار همین قطره هارو میکنه
0
1400/02/29
janan keya
اوه اوه چ چیزا سنگینی ب بچه ۶ماه میدی
0
1400/02/29
سوال کننده
اخه یکماه غذا میدم
0
1400/02/29
سوال کننده
اولش فرنی و حریره میدادم
0
1400/02/29
janan keya
من هنو سیب زمینی و بیسکوئیت ندادم گفتن سنگینه .فقط فرنی و سوپ .سیب و ی کوچولو موز پوره میکنم
0
1400/02/29
سوال کننده
سیب زمینی وهویجمپوره میدم
0
1400/02/29
janan keya
چمدونم والا گفی ب دکتر ک چ چیزا میدی؟مشکلی نیس
0
1400/02/29
سوال کننده
نمیدونم اخه اینارو از اول میدم.ولی ماهان ده روزه اینطپوری شده
0
1400/02/29
سوال کننده
نه نکفتم .باید برممطبش
0
1400/02/29
سوال کننده
ولی حس مکنم از وقتی سویق خورده ابمطوری شده
0
1400/02/29
سوال کننده
سویق کودک .استخوانساز وگندم و خرما
0
1400/02/29
janan keya
من ک فک میکنم اینا الان دل درداشون بخاطر غذاهاشونه پسر منم دیشب همینجوری بود .فک کنم چون دوبار پوره سیب موز دادم اینجوری شد
0
1400/02/29
سوال کننده
اخه سویق ک میگن خوبه.ازحای مطمئنم خریدم.نمیدونم ک😔
0
1400/02/29
janan keya
اووو صدردصد .اخه سویق خیلی قویه شاید بهش نمیسازه
0
1400/02/29
janan keya
سویق خیلی مقویه و خوبه اما من ک میترسم بهش بدم
0
1400/02/29
سوال کننده
خودشم یه وعده میدم.اوایلش قشنکیبوستشو برطرفکرده بد هر روز یبار پیپیمکرد ولی الان ابنطوری شده.
0
1400/02/29
janan keya
بهش سوپ بده ک معدش روون کار کنه
0
1400/02/29
سوال کننده
سوپدقیقا جطور میپزی.جطور مره دار مبکنب
0
1400/02/29
janan keya
سویق نده فعلا
0
1400/02/29
سوال کننده
مزه دار
0
1400/02/29
سوال کننده
صبحونه بس جی بدم .
0
1400/02/29
سوال کننده
اره واقعا مقویه.قد وورن پسرت جقد بود تو شش ماهگی
0
1400/02/29
janan keya
من هویچ و سیب زمینی و گوشت و برنج .جعفری دوساعت ک پخت میکس میکنم میدم .ی هفت هشت تا دونه عدس هم میریزم حبوبات نباید داد .
0
1400/02/29
janan keya
وزنش هشت و نیم قدش یادم نیس ۷۱فک کنم
0
1400/02/29
سوال کننده
با ابش میدی.نمکجی
0
1400/02/29
janan keya
من ک اخرشب دیه تا ظهر ک خوابه فقط شیر میدم .شیرخشکیه
سه وعده هم ک بعدش غذا اون پوره سیب ب عنوان میان وعده
سه وعده هم ک بعدش غذا اون پوره سیب ب عنوان میان وعده
0
1400/02/29
سوال کننده
برا منم دقیقا اینه
0
1400/02/29
سوال کننده
سه وعده هر یه سوپ؟
0
1400/02/29
janan keya
نمک فلفل برا بالا یکسال
اب ک داره مثه سوپ ک براخودمون درست میکنیم .میریزی تو مخلوط کن
اب ک داره مثه سوپ ک براخودمون درست میکنیم .میریزی تو مخلوط کن
0
1400/02/29
janan keya
نه بابا فرنی هم میدم گهگاهیم حریره
0
1400/02/29
janan keya
سوپ خیلی دوس داره
0
1400/02/29
سوال کننده
اهان اکی دستت درد نکنه
0
1400/02/29
سوال کننده
راسی کولیک کز خوبه؟
0
1400/02/29
سوال کننده
فیمتش چندت؟
0
1400/02/29
janan keya
من ک راضیم ب هربچه ای ی چیز میسازه
0
1400/02/29
janan keya
۲۳بوده ک
0
1400/02/29
janan keya
قربونت
0
1400/02/29
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1400/02/29
سوال کننده
سوپورست کنم الان ببینم ناهار میخوره
0
1400/02/29
janan keya
ی هویج و سیب زمینی کوچیککک ی تیکه گوشت کوچیکک ی قاشق برنج
0
1400/02/29
janan keya
تو توکار مقوی کردنی باز نری کلی سیب زمینی و گوشت بریزی سنگین کنی 😅
0
1400/02/29
سوال کننده
چشم😍😍😍😍
0
1400/02/29
janan keya
جعفریم اگ داشی اخرر کار یکم بریز
0
1400/02/29
سوال کننده
خدا کنه خوشش بیاد فقط
0
1400/02/29
janan keya
چشمت بی بلا
0
1400/02/29
سوال کننده
یه سوال کوجولو هم بپرسمم
0
1400/02/29
سوال کننده
هویجمتو فریزز
0
1400/02/29
janan keya
سوپ میخوره چون بهتر از فرنیه مزش
0
1400/02/29
سوال کننده
میشه اونوزد؟ یا باید تازه باسه
0
1400/02/29
janan keya
من دوروز اول فریزری زدم ب بعد دیه تازه میگرفتم فرقی نمیکنه تازه خو بهتره .ببین اگ خورد سوپ دیه تازه بگیر
0
1400/02/29
سوال کننده
مررسی
0
1400/02/29
janan keya
خواهج
0
1400/02/29
زهراا🤲خدایا شکرت
سیب زمینی علتشه همیبوست میکنه هم نفخ میارا
0
1400/02/29
زهراا🤲خدایا شکرت
ادم بزرگ به اون هیبت رو باد میاره چه باشه به معده به این کوچیکی
0
1400/02/29
زهراا🤲خدایا شکرت
به نوک انگشتات روغن زیتون بزن دور نافش بمال به جهت عقربه های ساعت نفخ و یبوست رو برطرف میکنه
0
1400/02/29
زهراا🤲خدایا شکرت
چیزای سنگینم نده به بچه
0
1400/02/29
سوال کننده
ممنونم
0
1400/02/29
marjan maman Atoosa
یکم کره نرم شده بهش بده ، روغن زیتونم تو غذاهاش بریز
0
1400/02/29
marjan maman Atoosa
من تا دخترم به غذا افتاد همینجوری بود که روزی یه ق چایخوری کره میزاشتم دهنش ،
0
1400/02/29
marjan maman Atoosa
یکم معدش عادت کنه بهتر میشه ، منتاها زیاد سنگینش نکن ، تعداد وعده هارو بیشتر کن حجمشو کم
0
1400/02/29
saf farah
بچت یبوست گرفته. باد معدشم بخاطر همینه. به مقعدش وازلین بزن. ی گوش پاک هم به روغن زیتون آغشته کن یکم داخل مقعدشو چرب کن. بهش آب زیاد بده. چون تازه غذای کمکی را شروع کردی بخاطر اون اینجوری شده. حتما حتما تو غذاهایی که بهش میدی کره بریز. هم برای وزنگیری خوبه و هم روان کننده هست
0
1400/02/29
janan keya
تو سوپش یکم کره بریز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



425

