سلام به پزشک اومای عزیزودوستان
من این ماه 8 روز زودتر پریود شدم الان روز دوم هستم درد پریودی زیاد دارم ولی خونریزی کامل ندارم یعنی مثل همیشه نوارم کامل کثیف نمیشه، بنظرتون طبیعیه؟ واینکه یکبارم اسفند ماه روز 16 سیکلم، کامل پریود شدم، میخاستم بدونم مشکل خاصی دارم وپیگیری کنم یا طبیعیه تو اقدام پیش میاد؟؟؟
پرسش (1400/02/29):
پریودی 8روز زودتر از موعد 😏🤔🤕😐
518
163
1400/02/29
سوال کننده
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
سلام چرا همه اینجوری شدن منم یه هفته جلوتر اینجوری شدم الان سومین روزمه تا دیروز کامل خون میومد هر دوساعت مجبور بودم نوار عوض کنم ولی الان کمتر شده
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من حتی امپول اچ سی جی رو ۱۶ پریودیمم زدم ۱۸ روز از تموم شدن پریودم میگذشت دوباره شدم میشد ۲۵ روز پریود قبلیم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
مامانه نیلا
0
1400/02/29
سوال کننده
سلام خوبی فاطمه جون چ خبر، توهم زود پری شدی؟
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اره امروز سومین روزمه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
مرسی عزیزم شما خوبی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
نمیدونم چرا اینحوری شدم میزان از اقدامم یه هفته میگذره ینفرم اینجوری شده بود
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خداکنه هرچی هس خیر باشه فقط
0
1400/02/29
سوال کننده
مرسی عزیزم ،دوره سیکلت چند روزس؟
0
1400/02/29
سوال کننده
ان شاء الله گلم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
۳۱ روزه سوم به سوم میشدم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ولی ایندفعه ۲۵ روزه شده
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دوره هامم ۷ روزس
0
1400/02/29
سوال کننده
خخخخ دقیقا واسه منم 25روز شد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
چرا اینجوری شدیم چقدر هم هماهنگیم ما
0
1400/02/29
سوال کننده
عیب نداره ان شاء الله ماه دیگ خبر بارداریمونو بهم میدیم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دیشب نازگل تایپک زد چالش نسترن ایناهم بودن نسترن هی میگفت پریود نشدم علاعم داری زوری فرستادیمش بیبی زد همون یه دقیقه اول مثبت شد
0
1400/02/29
نسترن ..
سلام جلو افتادن خیییلی خوبهه
0
1400/02/29
سوال کننده
اره ماه دیگ تایپیک بزن بی بی چکم مثبت شده بعد منم بیام بگم عه واسه منم مثبته 😂😂😂😂
0
1400/02/29
نسترن ..
منم سه ماه جلو زدم ی روز منتها
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
سلام نسترن جووونم
0
1400/02/29
نسترن ..
سلام فاطمه جان
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خخخخ اره
0
1400/02/29
سوال کننده
مبارکه بارداریت عزیزم ان شاء الله بارداری خوبو وراحتی داشته باشی ونی نیت رو به سلامتی بغل بگیری
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خوبی ؟مبارکه گلم ایشالله سلامت بغلش بگیری کوچولوتو
0
1400/02/29
نسترن ..
بچه ها خودتون تو خونه حتما حتما بادکشرحم انجام بدین و موقع نزدبگی ی بالش بلند بزارین زیرتون نیم ساعت توهمون حالت بمونید
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
بادکش رحم چجوری؟
0
1400/02/29
نسترن ..
ممنون عزیزم ان شاءالله روزی خودتون
0
1400/02/29
نسترن ..
من خودم تو خونه برا خودم انجام میدادم سه ماه انجام دادم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دیشب نزدیک بود بیام موهاتو بکنما
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
روشش چجوری؟
0
1400/02/29
نسترن ..
ی استکان از این کوچیکا
0
1400/02/29
نسترن ..
و پنبه و ی سر نوشابه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خب
0
1400/02/29
نسترن ..
بردار سر نوشابه بزار رو تخمدان یا رحمت پنبه رو یکم روغن بزن ی کوچولو بعدش بزا تو سر بطری نوشابه اتیشش بزن سریع استکان بزار روش پنبه خاموش میشه و رحمو میگیره میکشه بالا
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اها باشه عزیزم
0
1400/02/29
نسترن ..
اگ میترسین ک نسوزونید خودتونو بگین شوهرتون بزار یا ی خاهری مادری
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اها باشه عزیزم
مرسی گلم
مرسی گلم
0
1400/02/29
سوال کننده
تو ماه چند بار انجام دادی؟ قبل تخمک گذاری یا فرقی نمیکنه
0
1400/02/29
نسترن ..
خونو تو رحم تو جریان میندازه عالیه
0
1400/02/29
نسترن ..
از روز اول پاکی ی روز درمیون تا ۱۴سیکل
0
1400/02/29
سوال کننده
👍👍👍
0
1400/02/29
نسترن ..
اون بالش گذاشتن زیرتونو یادتون نره عالیه نیم ساعت همونجور بمونید و بعدش ب سمت پهلو چپ باز نیم ساعت دیگه بمونید
0
1400/02/29
نسترن ..
سخته ولی بخدا ارزششو داره
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من اینکارو میکنم همیشه بعضی موقعها کمر درد داشته باشم همون اولش به پهلو میشم
0
1400/02/29
نسترن ..
من کلی دوا درمون کردم ای یو ای رفتم نشد ولی از وقتی بادکش انجام دادمو رعایت کردم ی چیزای رو شد
0
1400/02/29
سوال کننده
حتما عزیزم مرسی از راهنماییت
1
1400/02/29
fatemeh...... ......
خداروشکر ایشالله که سلامت بغلش میکنی همیشه شاد باشی گلم
0
1400/02/29
نسترن ..
قرص ویتاگنوس هم خورده بودم این ماه روزی دوتا یکی صب ناشتا یکی شب تا ۱۴سیکل همش خوردم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
مرسی از راهنماییت نسترن جونم
0
1400/02/29
نسترن ..
فداتون ان شاءالله چراغ دلتون روشنشه
0
1400/02/29
نسترن ..
ش
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ویتاگنوس به من نمیسازه اولاش رفتم پیش یه دکتر بهم داد خوردم عفونت گرفتم
0
1400/02/29
نسترن ..
قرصش یا قطره اش؟
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
قربونت عزیزم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
قرصش
0
1400/02/29
نسترن ..
پ نخور بجاش بومادران بخور
0
1400/02/29
yase zahra
نسترن خیلی برات خوشحالم عزیزم باورت نمیشه
0
1400/02/29
سوال کننده
فکر نکنم ویتاگنوس به عفونت ربط داشته باشه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دکتر خودم قرص داده کیوتن زرد و پونیکا و ویتامین د امگا با اسید فولیک میخورم
پروژسترونم که از روز ۱۴ پریودی میخورم
پروژسترونم که از روز ۱۴ پریودی میخورم
0
1400/02/29
سوال کننده
مگ پریودات منظم نیست؟
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من خوردم عفونت گرفتم جوری ککه نمیتونستم نزدئکی کنم قبلش اصلا اینجوری نبودم خوب بودم بعد رفتم پیش دکترم دارو داد دوماه درمان شدم بعد اون پرسودم نامنظم شد دماه بعدش دیگه خوب شد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
چرا الان منظم سوم به سوم میشدم که این ماه یه هفته جلو افتاد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
کجا رفتین
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من بخاطر عفونتم بدنم فولی هم نشون نداد ولی الان چند ماه خداروشکر مشکلی ندارم فولی هامم خوبه
0
1400/02/29
سوال کننده
خب خداروشکر ان شاء الله ماه دیگ باردار باشی عزیزم ،والا میگن جلو انداختن نشونه خوبیه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله که خیر باشه
ایشالله دوتامون مثل الان که جلو افتادنمون باهم بارداریمونم باهم باشه
ایشالله دوتامون مثل الان که جلو افتادنمون باهم بارداریمونم باهم باشه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دوتامون هم و بتونیم شاد کنیم
0
1400/02/29
سوال کننده
پاک شم میرم عکس رنگی میندازم خیالم راحت بشه چیزی، اخه خونریزیمم غیر عادیه کامل پریود نشدم
0
1400/02/29
سوال کننده
خخخخ اره به امید خدا
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من تو این دوروز خونریزیم خوب بوده ولی امروز نسبت به دیروز کمتره
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
امروز سومین روزمه
0
1400/02/29
سوال کننده
من کلا 3روز تو ماه میشم، روز دوم همیشه شدیده
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من هفت روز میشم🙄
0
1400/02/29
سوال کننده
لکه بینی قبل پری هم داری؟
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من همیشه پریودم تموم میشد شکمم و سینم حالت عادی برمیگشتن ولی از پریود قبلی تا الان همینجورین هنوزم تغییری نکردن
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
نه سه چهار روز اول خون میاد بعدش کمتر میشه سر هفت روز تموم میشه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
سینهام بزرگ و شکمم هنوز کوچیک نشده سونو هم داده بودم چیزی نشون نداده گفت هیچ مشکلی نداری
0
1400/02/29
سوال کننده
منم از پری قبلی تا الان همش درد کمر وپریودی داشتم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من امپول اچ سی جی و زدم پهلو و کمرم درد میکرد
0
1400/02/29
سوال کننده
شکم من کوچیک نشده هیچ بزرگترم شده حالم بهم میخوره شکممو میبینم، در صورتی که من اصلا شکم نداشتم
0
1400/02/29
سوال کننده
چی بگم والا خدا خودش بهمون رحم کنه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
منم بدم میاد مخصوصا میشینم خیلی بد نشون میده
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اوهوم
0
1400/02/29
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
یه بی بی چک بزن شاید بارداری شیمیایی بوده
0
1400/02/29
سوال کننده
چند روز دیگ میرم سونو
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
سلام
مامانه نیلا میشه بیای تایپک پریودی یه هفته بعد اقدام یچیزی فرستادم شاید بدرد شماهم بخوره
مامانه نیلا میشه بیای تایپک پریودی یه هفته بعد اقدام یچیزی فرستادم شاید بدرد شماهم بخوره
0
1400/02/29
سوال کننده
کدومه عزیزم اسکرین بگیر
0
1400/02/29
fatemeh...... ......

0
1400/02/29
fatemeh...... ......

0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دومی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
پایین تایپک خودت و ببین
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
پیدا کردی گلم
0
1400/02/29
سوال کننده
عزیزمن ندارمش سرچ هم میکنم نمیاد
0
1400/02/29
سوال کننده

0
1400/02/29
fatemeh...... ......
بذار اسکرین بگیرم بخونشون
0
1400/02/29
سوال کننده
باشه گلم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......

0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اونم مثل ما یه هفته جلوتر پریود شد دکتر اونجوری جوابشو داد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
بعد من تو مطلب خوندم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......

0
1400/02/29
سوال کننده
اخه من تازه از هورمون دادم سالم بود همه چی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......

0
1400/02/29
fatemeh...... ......

0
1400/02/29
سوال کننده
من اسفند هم دوبار پری شدم پاک شم میرم سونو
0
1400/02/29
سوال کننده
نمیدونم چرا پزشک اوما سوال منو ج نداد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اگه پریودت کمتر از ۲۵ و بیشتر از ۳۵ بشه تنبلی میشه وگرنه تغییرات هورمونی و چیزی نیس چون من پریودم قبلا منظم نبود سوم تا نهم پریود شدم اخرای ماه دوباره پریود شدم از بعد اون منظم شد ولی ایندفعه هم قبل اینکه امپول بزنم سونو دادم که فولیم معلوم شد اگه مشکلی بود تو سونو نشون میداد من سر ۲۵ روز ایندفعه شدم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
یه رو طول میکشه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
نامنظم میشه و احتمال تنبلی اینا هس
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اگه اینا باشه مشکلی نیس ولی باید با دکترت مشورت کنی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
گفتم شاید به دردت بخوره
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
سونو دادی این ماه؟
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله که هرچی هس خیر باشه برامون
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
چیشدی
0
1400/02/29
سوال کننده
مرسی عزیزم طول دوره من 32تا34
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خب خداروشکر منظمه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
برای من تا سوم ۳۱ روزه بود الان شده ۲۵ روزه
0
1400/02/29
سوال کننده
نه سه ماه پیش دادم دکتر گفت تنبلب نداری، ولی خودم حس میکنم دارم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اگه باشه نشون میده عزیزم پس به خودت تلقین نکن ایشالله این عقب افتادن خبر خوبی باشه برای ماه اینده
0
1400/02/29
سوال کننده
باید همون 31 روز رو همیشه در نظر بگیری، اگ سه ماه پشت سرم 25 روز بشه دیگ دوره سیکلت کوتاهتر میشه یعنی میشی 25 روزه
0
1400/02/29
سوال کننده
من میترسم پولیپ یا عفونتی چیزی باشه اخه اسفندم دوبار پریود شدم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اره فعلا که ۳۱ روزه تا این پریود تموم شه و ماه بعد ببینم چجوری میشه همیشه اینکارو میکنم اگه ماه بعد ۲۵ بود دیگع اون حساب میشه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله که چیزی نیس
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
این و ببین زمانای پریودیمه که منظم شد ولی این ماه ۲۵ روزه شد
0
1400/02/29
سوال کننده
🤔🤔🤔🙄🙄🙄
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
چیشد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من اول پریودام هم ۳۵ روز شده بود منظم چند ماه بعد شدم ۳۱ روزه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دفعه قبل که اینجوری شدم مثل شما ترسیدم گفتم شاید تنبلی ولی دکترم گفت نه تغییرات هورمونی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
مامانه نیلا کجا رفتی
0
1400/02/29
سوال کننده
نوشتی، اینو ببین زمانای پریودیمه که منظم شد عکس فرستادی نیومده
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خخخ اون از اینترنت
0
1400/02/29
سوال کننده
اهان الان اومد
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
بهمن وقتی پریود شدم ۹ روز بعدش دوباره پریود شدم بعد اون دیگه خوب شد
0
1400/02/29
سوال کننده
ببین هر ماه طول دورههات هم جلوش بنویس راحت تر میتونی بفهمی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
دوره هام همشون ۷ روزس
0
1400/02/29
سوال کننده
نه طول دوره میشه از شروع قاعدگی تا اولین روز از شروع قاعدگی بعدی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
تاریخ و میزنم دیگه بعد از اخرین روزاش حساب میکنم نوشتم که شروع از چه تاریخی پایانش چه تاریخی
0
1400/02/29
سوال کننده
میدونم وقتی جلوش بنویسی دیگ هی نمیای حساب کنی
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اوهوم باشه عزیزم
0
1400/02/29
سوال کننده
حالا میخای چیکار کنی، من که میرم سونو بعدشم عکس رنگی شو
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله که همون تغییرات هورمونی باشه برات و ماه بعد نی نی دار میشی منم خاله میشم
0
1400/02/29
سوال کننده
شوهرمم که شنبه میره عمل
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
من منتظرم تموم بشه سونو برم عکس رنگی هم دکترم گفت میرم
0
1400/02/29
سوال کننده
مرسی گلم هچنین خودت
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله که زودتر خوب میشن
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
فدات
0
1400/02/29
سوال کننده
خیلیا همون ماهی که عکس گرفتن باردار شدن توهم تونستی این ماه برو، دس دس نکنیم
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
اره حتما عزیزم شما فکر کنم زودتر میتونی بری چون من ۷ روزم ۴ روز دیگه تموم میشه منتظر میمونم تا بگی دکتر چی گفت
0
1400/02/29
سوال کننده
اره 8تا 11 سیکل بهترین وقته، بعد عمل همسرم میرم
0
1400/02/29
سوال کننده
ان شاء الله هر چی خیره همون بشه
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
ایشالله
0
1400/02/29
پزشک اوما
سلام یکی دو روز آینده خونریزی شروع میشه این درد ها و این مدل پریود شدن هم در اقدام به بارداری طبیعی است
0
1400/02/29
پزشک اوما
اگر در سیکل بعدی باز خیلی زودتر شدی حتما سونو بدهید
0
1400/02/29
سوال کننده
خیلی ممنون 🌹
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خیالت راحت شد گلم؟
0
1400/02/29
سوال کننده
Yes... ☺️
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
خخخخ خداروشکر
0
1400/02/29
سوال کننده
😘😘
0
1400/02/29
fatemeh...... ......
😍😚
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




