سلام خانمامن امروزپسرموبردم دکترقبلا شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم چون رفلاکس داشت ی دوره ببلاک ای آرمصرف کردم امروزدکترگفت ک پسرتون الرژی ب پروتئین گاوی داره بایداپتامیل پپتی مصرف کنه پسرم سه ماه وده روزشه امشب دوتا۹۰ سی سی خورد دوباربالا اورده توخواب میترسم یعنی ب اینم حساسیت داره چیکارکنم بدمندم؟؟؟قبلا اصلااستفراغ نمیکردالبته شیدخودمم میخوره چون ی سینموفقط توخواب میگیره گشنش میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327
1400/02/29



