Ooma
پرسش (1400/02/29):

استفراغ نوزادبعدخوردن شیرخشک اپتامیل پپتی

سلام خانمامن امروزپسرموبردم دکترقبلا شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم چون رفلاکس داشت ی دوره ببلاک ای آرمصرف کردم امروزدکترگفت ک پسرتون الرژی ب پروتئین گاوی داره بایداپتامیل پپتی مصرف کنه پسرم سه ماه وده روزشه امشب دوتا۹۰ سی سی خورد دوباربالا اورده توخواب میترسم یعنی ب اینم حساسیت داره چیکارکنم بدم‌ندم؟؟؟قبلا اصلااستفراغ نمیکردالبته شیدخودمم میخوره چون ی سینموفقط توخواب میگیره گشنش میشه

سلام شاید زیادی خورده
قبلا چقدر بش میدادی احتمالا زیادش بوده که بالا آورده
ساعت شیر دادنت رو کوتاه تر کن و ۶۰ تا بش بده تا هضم کنه
سلام آروغش را بگیرید و اگر بالا آوردن ادامه داشت بهتره شیر خشک را قطع کنید, ممکن هم است بالا آوردن بعلت رفلاکس باشه شرایط آنتی رفلاکس را رعایت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه