سلام من از ۴ ماهگی شیرم خیلی کم شد و بخاطر کرونا قطره ای میومد ازم الان چند روزه ازم شیر میاد فشارش میدم خوبم میاد تو حمام خیلی بیشتر میاد و رنگشم زرده مثل شیر اول له نظرتون بوم به بچم؟خطرناک نیست
نگرفت چکار کنم راهکارش چیه سینمو بگیره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



638
1400/02/28



