سلام دوستان و دکتر جان صبح بخیر،من یه سال هس که ترویید دارم و تحت متخصص غدد هستم،دکتر بهم قرص داد و مصرف میکنم و ۴ماه یه بار میرم ازمایش،دکتر بهم گفت وقتی باردار شدی زودی بیا،حالا من این ماه فهمیدم که باردارم با بی بی چک و هنوز پریود نشدم،همسرم میگه فعلا ازمایش خون نرو زوده از یه طرفم که میخام برم پیش دکتر غدد یه وقت نگه ازمایش بارداریت کو،من موندم چیکارکنم؟اشکال نداره صبر کتم یه هفته دیگه هم برم ازمایش بارداری بدم و بعدش برم دکتر غدد؟یا باید سریع همین امروز برم پیشش؟ممنون میشم راهنمایی کنید😘
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم شما دو روز دیگه برو ازمایش هم تیتربتا بده هم تیروئید مشکلی نداره ک
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
چون اوایل بارداری تیروئید عددش زیاد تغییر میکنه باید 1ماه یبار ازمایش بدی چک بشی
0
1400/02/28
سوال کننده
سلام عزیزم،قرص ترویید تو بارداری مشکلی نداره؟
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نه گلم منم دارم میخورم،اگه نخوری خدایی نکرده رو ذهن جنین مشکل ایجاد میکنه
0
1400/02/28
سوال کننده
ماه قبل رفتم ازمایش دادم پرکار شده بود،دکتر باز ازمایش نوشت واسه برج ۵,گفت اگه حامله شدی زودتر بیا
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
الان برا منم دکتر دوزشو زیاد کرده،لووتیروکسین100 میخورم روزای زوج 2تا روزای فرد یکی میخورم
0
1400/02/28
سوال کننده
واسه شما دوزش چقدره؟
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره بخاطر همون میگم همزمان با تیتر بتا بگو tsh و t4 م ازت بگیره
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
100
0
1400/02/28
سوال کننده
واسه منم همین قرصو داده،جمعه یه عدد کامل،روز های معمولی نصف
0
1400/02/28
سوال کننده
واسه منم همینطور
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تو بارداری احتمال تغییر دوز زیاده
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
بخاطر همون زود ب زود باید چک بشی
0
1400/02/28
سوال کننده
اوووه😀
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
😃ان شاءالله سالم بیاد بغلت
0
1400/02/28
سوال کننده
من بخاطر سابقه سقط همسرم میگه فعلا نرو ازمایش استراحت کن
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ولی ازمایش رو پشت گوش ننداز
0
1400/02/28
سوال کننده
ممنون عزیزدلم همچنین نی نی شما😘
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
شما اول و اخر ک تیتر بتارو میخوای بری بدی با همون خون تیروئیدم انجام میدن خوبه دیگه
0
1400/02/28
سوال کننده
باشه عزیزم😘
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ممنون😙😙😙
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
stk: |~|11|~|110_col
0
1400/02/28
سوال کننده
یعنی برم ازمایشگاه بگم ازمایش ترویید و بارداری میخام انجام بدم؟
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اره بگو تیتر بتا و تیروئید
0
1400/02/28
سوال کننده
ازمایش یه ماه قبل دادم الانم باز نیازه؟
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تیروئیدم فقط همین tsh و t4 رو بدی کافیه
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
الان چون باردار شدی حتما تغییر میکنه بدی بهتره
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
با ازمایش جدید بری پیش دکترت بهتره
0
1400/02/28
سوال کننده
دکتر واسم ازمایش نوشته واسه برج ۵ اونو الان انجام بدم؟یا ازمایش ترویید با بتا ازاد خودم انجام بدم؟
0
1400/02/28
سوال کننده
درست
0
1400/02/28
سوال کننده
باشه عزیزم خیلی ممنون😘😘
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اینو اگه نوشته دیگه چرا ازاد بدی،تیروئیدو با دفترچه بده تیتر بتارو ازاد بده
0
1400/02/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
قربانت😘😘
0
1400/02/28
سوال کننده
اره عزیزم واسم نوشته که برج ۵برم انجام بدم
0
1400/02/28
سوال کننده
ممنون عزیزم زحمت کشیدی😘
0
1400/02/28
سوال کننده
واسم دعا کن صدای قلب نی نیمو بشنویم
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
برج 5 رو الانم میشه بدی مشکلی نداره فک کنم،الان بده دوباره پیشش بری باز مینویسه تو دفترچت
0
1400/02/28
سوال کننده
انشااالله که بسلامتی نی نی تو بغل بگیری عزیزم 😘
0
1400/02/28
سوال کننده
اره عزیزم همین کارو میکنم
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خواهش میکنم گلم،ان شاءالله میری و صدای قلب قشنگشو میشنوی😍😍
1
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ممنون همچنین عزیزم😙
1
1400/02/28
سوال کننده
انشاالله عزیزم ممنون از محبتت😘
0
1400/02/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1400/02/28
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
stk: |~|11|~|170_col
0
1400/02/28
😍Sheyda_mom+3 ❤️
سلام عزیزم حتما برو،من همزمان با ازمایش بارداری از تیرویید هم دادم و چون کم کاره قرص مصرف میکنم خوب نیس اصلا
0
1400/02/28
سوال کننده
سلام عزیزم باشه فردا حتما میرم ممنون❤️
0
1400/02/28
پزشک اوما
سلام نگران نباشید آزمایش بارداری را بدهید و با نتیجه آن به متخصص غدد مراجعه کنین میتونید حتی آزمایش تیروئید هم بدید و برای دکتر ببرید
1
1400/02/28
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



311

