با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من هر سال فصل بهار آلرژی شدید دارم الان در حال شیردهی هستم یه اسپری بینی هست به اسم فلازون آیا استفاده از آن در شیردهی مجاز میباشد؟