سلام من امشب دکتر بودم دهانه رحمم نسبت به ان تی کوتاه شده بود و دکترم گف تو این مدت کم زیاد کوتاه شده 39بود که شده 30 گف بزار معاینه کنم ببینم نیاز به سرکلاژ هست یا ن. معاینه کرد حالا لکه بینی قهوه ای دارم چیکارکنم؟!؟!؟ خطرناکه شیافم تاحالا استفاده نکردم و ندارمم الان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



496
1400/02/28





