Ooma
پرسش (1400/02/26):

ازمایش غربالگری سه ماهه اول

سلام لطفا ازمایش غربالگری من و تفسیر میکنید ؟

ازمایش غربالگری سه ماهه اول
ازمایش غربالگری سه ماهه اول
خوبه همه چیش
عزیزم خوبه فقط فکر میکنم عدد فری بتات یکم پایینه
خوبه همه چیز
مبارکه ریسکا منفیه
ممنون
بتا پایین خطرناکه ؟ خطر سقط داره ؟؟
سلام همه موارد خوبه آزمایش خون غربالگری دوم هم حتما انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه