سلام بچه ها پسرم ۵ ماهونیمه از ۴ ماهگی غذا کمکی رو شروع کردم براش .
خیلی برام مهمه ک دندوناش لک سیاه نشه و لباساش سیاه نشه بخاطر همین یه قطره از داروخانه گرفتم ک قیمتش بالاس ولی گفت دیگ سیاه نمیکنه میخاستم بدونم کسی استفاده کرده راضیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



403
1400/02/26










