سلام امروز واکسن 6 ماهگی دخترمو زدم وزنش اصلا زیاد نشده همون وزن 6و 400 ک چهار ماهگیش بوده مونده .
باید چیکار کنم چ دارویی بهش بدم ک وزن بگیره غذا هم خوب نمیخوره شیشه هم نمیگیره شیرمم بسیار کم هست.مولتی و آهنم مرتب میدم بهش .
ممنون💙💚💜
پرسش (1400/02/26):
ثابت موندن وزن بچم
359
11
1400/02/26
سوال کننده
0
1400/02/26
🥰🥰 😍
فرنی درس کن شیرخشک مخلوطش کن تپل بشه
0
1400/02/26
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
قلم گاو بجوشون ابجشو بسته بندی کن تو هر غذایی بریز براش.خیلی مقویه
0
1400/02/26
سوال کننده
فرنی ک میخوره ولی خوب ن ب زور پنج شیش قاشق چایی خوری .
از مزه شیر خشک بدش میاد
از مزه شیر خشک بدش میاد
2
1400/02/26
🥰🥰 😍
موز بریز داخلش
0
1400/02/26
سوال کننده
خدا کنه با اینا وزن بگیره
0
1400/02/26
مرضیه ل
فرنی درست میکنی یکم کره بنداز و یه کوچولو اندازه نخود نبات و یکم گلاب .من اینجوری درست میکنم
البته الان شیره هم به فرنی اضافه کردم ولی اگر شما غذا تو۶ ماهگی شروع کردی شیره زود
البته الان شیره هم به فرنی اضافه کردم ولی اگر شما غذا تو۶ ماهگی شروع کردی شیره زود
0
1400/02/26
مرضیه ل
موز و سیب و اواکادو هم میتونی بهش بدی
0
1400/02/27
سوال کننده
غذا شو 4 ماهگی شروع کردم .
شیره چی میریزی؟
شیره چی میریزی؟
0
1400/02/27
پزشک اوما
سلام دو هفته شیردهی مکرر داشته باشید اولویت شیر است بعد غذا ، سوپ با کره یا روغن زیتون بدهید ، مولتی ویتامین به جای قطره آد بدهید ، بعد از دو هفته باید شده ۱۰۰ گرم اضافه بشه ،
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




