آنومالی ۱۸ هفتگی تا ۲۰ وقت داری
من ۱۸ هفته رفتم
من ۱۸ هفته رفتم ۱۷ هفته و یک روزش بود
من میخوام ۱۷ هفته و ۴ روز برم میشه چهارشنبه همین هفته
بذار دو سه روز از 18 هفته بگذره
بذار۱۸هفتت پر بشه ولرد ۱۹ که شدی برو
هرچی دیرتر بری بچه بزرگ تر میشه همه چیش واضح تر دیده میشه
تا ۲۲هفته میتونی
هر چی دیرتر بهترر
من هجده هفته و سه روز رفتم مشخص بود همه چیزش
منم ۱۷هفته و ۷ روز
دکترم بهم گفت که برم
من چهارشنبه نوبت سونو آنومالی دارم
امروزم آزکایش غربالگری مرحله ۲ رو دادم
شمام برو مطب دکترت تا برات تاریخ آنومالیتو بزنه
متاسفانه ریسک من کمی بالا بود مرحله اول ، امروز تست خون دادم جوابش ۶ خرداد میاد🥲تا جواب بیاد باید جان ها در کنم🤭
انشالله هیچی نیست
این ریسکها همیشه هستن
خدا همیشه هوامو داشته ، این سری هم کم نمیزاره به لطفش🤗🤍
18 هفته و چند روز شدی برو
سلام آخر ۱۸ هفتگی بهتره سونو آنومالی دارد