سلام،دوروز پیش عکس گرفتم ولی هنوز یکم لکه بینی دارم
فردا هم تخمک گذاریمه،اقدام کنم یا نه؟
یه سوال دیگه هم دارم
اینکه پسفردا نوبت دندونپزشکی دارم و قراره دندونمو پر کنه و روکش بذاره، واسه الان که تو اقدامم مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟شوهرم میگه بیحسی میزنن ممکنه بدنت سرد شه اگه باردار شی روی جنین تاثیر میذاره
چون فردا باید نزدیکی کنم،پسفردا هم نوبت دندونپزشکی دارم.
پرسش (1400/02/25):
تا چند روز بعد از عکس رنگی میشه اقدام کرد؟
454
35
1400/02/25
سوال کننده
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
نه مشکلی نداره اقدام کن
ان شاالع خیره
ان شاالع خیره
0
1400/02/25
سوال کننده
واسه دندونپزشکی هم مشکلی نیست؟
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
اغلب دکترا میگن ماهی ک عکس رنکی میگرین اقدام نکنید اونم بخاطر اینکه بعد عکس رنگی احتمال عفونت عست
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
نه عزیزم.تاقبل ازاینکه مثبت بشی هذکاری دوست داری انجام بده
0
1400/02/25
سوال کننده
وای دکتر احمقم حتی انتی بیوتیکم بهم نداد
0
1400/02/25
سوال کننده
فقط دارم اب زیاد میخورم
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
عه.قبلشم دارو نخوردی؟
0
1400/02/25
سوال کننده
نه هیچی
0
1400/02/25
سوال کننده
چی باید بخوزم
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
ان شالله که مشکلی پیش نمیاد
بمن ک سفکسیم داد
بمن ک سفکسیم داد
0
1400/02/25
سوال کننده
هرررچی ازشون پرسیدم چه دارویی نیازه
گفتن هیچی احتیاج نیست
گفتن هیچی احتیاج نیست
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
🤔🤔🤔🤔
0
1400/02/25
سوال کننده
وای تا فردا برم بخرم
0
1400/02/25
سوال کننده
خدا کنه عفونت نکنم
علایم عفونت چیه
علایم عفونت چیه
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
باز بپرس از بچه ها
سرخود نخمر
سرخود نخمر
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
نخور
0
1400/02/25
سوال کننده
من ترشح خیلی زیاااد دارم
ترشح تخمک گذاری، کشدار و بیرنگن
ترشح تخمک گذاری، کشدار و بیرنگن
0
1400/02/25
سوال کننده
نکنه عفونت باشه
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
خارش و سوزش واژن .ترشحات زرد یا سبز رنگ.بوی ناملایم
0
1400/02/25
سوال کننده
نه خداروشکر اینا رو ندارم
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
به این زودیا ک نمیشه عفونت گرفت.یه چندروز بعد عکس مشخص میشه
0
1400/02/25
سوال کننده
ولی انشالله فردا جواب عکسمو میگیرم میبرم به دکتر میگم واسم انتی بیوتیک بنویسه
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
اگه دکترت گفته نیازی به دارونیست حتما نبوده
استرس نگیر
استرس نگیر
0
1400/02/25
سوال کننده
ممنونم عزیزم از راهنماییت
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
🌹🌹🌹🌹🥰
0
1400/02/25
سوال کننده
دکتر من ایتقدر بیعرضه ست
خودم باید بهش بگم چی بنویسه چی ننویسه
حتی شیاف و مسکنم گفت نمیخواد
خودم گفتم بنویس
خودم باید بهش بگم چی بنویسه چی ننویسه
حتی شیاف و مسکنم گفت نمیخواد
خودم گفتم بنویس
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
پس بگو بنویسه
ان شاللع بزودی خبر بارداری تو بدی
ان شاللع بزودی خبر بارداری تو بدی
1
1400/02/25
سوال کننده
ممنونم گلم انشالله همچنین برای شما
0
1400/02/25
❤️ آنـــه ❤️ m
stk: |~|12|~|198
0
1400/02/25
yass yasini
استروژن داره که اموجب افزایش میل جنسی میشن
0
1400/02/25
پریا ❤❤❤
به منم بعد از عکس رنگی انتی بیوتیک نداد
مشکلیم نداشتم خداروشکر
مشکلیم نداشتم خداروشکر
0
1400/02/25
سوال کننده
چی استروژن داره؟
1
1400/02/25
پزشک اوما
سلام بهتره در سیکلی که عکس رنگی رحم انداختی میشود اقدام نداشته باشید ، بهتره کارهای مربوط به دندانپزشکی هم انجام بدی و سیکل بعد اقدام کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




