سلام
کسی بوده ناف بچش بعده سی و پنج روز افتاده باشه؟
آیا وقتی پیگیری کردید نقص ایمنی داشته؟
کسی میدونه چقد ممکنه خطرناک باشه؟
قرمزی و عفونت و سفتی اطراف ناف هم هیچ کدوم نداشته،دکتر بردیم فقط گفت شستشو بدید(آخه حموم نبرده بودمش)و آزمایش نقص ایمنی نوشته
دو سه روز بعده شستشو هم نافش افتاد
بعد افتادن هم اصلا عفونت یا خونریزی نداشت
خیلی نگرانم فردا قراره برم آزمایش بدم،خواستم بودنم کسی تجربه ایی داشته؟
پرسش (1400/02/24):
تو رو خدااا هر کی چیزی میدونه بگه
784
58
1400/02/24
سوال کننده
0
1400/02/24
آنا ....
از اول به دنیا اومد حموم نبردی ؟
که الان اوفتاده
که الان اوفتاده
0
1400/02/24
آنا ....
نگران نباش برای اینکه بببنه چیزی نیست ازمایش نوشته
0
1400/02/24
سوال کننده
عزیزم تا سی و پنج روزگی حمام نبردم،بعدش افتاد،دکتر آز رو برای الان نوشته که هشتاد روز داره
1
1400/02/24
setare ..
چرا تا الان حموم نبردی؟
معمولا باید هر روز حموم برده بشه
واسه همینم نافش دیر افتاده ان شا الله چیزی نیس
معمولا باید هر روز حموم برده بشه
واسه همینم نافش دیر افتاده ان شا الله چیزی نیس
0
1400/02/24
آنا ....
چرا اخه حموم نبردی یک ماه بیشتر خدایا
0
1400/02/24
سوال کننده
اخه بهم گفتن ببری شاید عفونت کنه
0
1400/02/24
سوال کننده
عزیزم الان ۸۰ روزشه
0
1400/02/24
سوال کننده
بهم گفتن تا قبله افتادن ناف حموم نبر عفونت میکنه
1
1400/02/24
setare ..
چطور همچین حرفی زدن اولین باره میشنونم
0
1400/02/24
setare ..
ان شا الله مشکلی پیش نمیاد نافشم بخاطر حموم نبردن نیوفتاده
چون سه روز بعد حموم بردن افتاده پس معلومه هیچ مشکلی نیس
بعضی بچه ها هم دیر نافشون میوفته عادیه
چون سه روز بعد حموم بردن افتاده پس معلومه هیچ مشکلی نیس
بعضی بچه ها هم دیر نافشون میوفته عادیه
3
1400/02/24
ارزو far
وااای تو این دوره زمونه اینقد خرافاتی. چه عذابی کشیده بچه بیچاره سی پنج روز حموم نرفته
0
1400/02/24
ارزو far
نگران نباش بچت سالمه
0
1400/02/24
ارزو far
نافشم اب نخورده که بخواد بیفته
4
1400/02/24
ارزو far
ولی خداوکیلی الان دیگه مادری مسولیت یه بچه گردنته هر حرفی رو بچت بکار نبر. گوشی که داری توی نت سرچ کن تحقیق کن
0
1400/02/24
سوال کننده
عزیزم دکتر اطفال گفت نبر
1
1400/02/24
سوال کننده
خداکنه من خرافاتی باشم ولی دخترم چیزیش نباشه
0
1400/02/24
سوال کننده
دلم خیلی آشوبه، تمام بدنم از داخل میلرزه،خیلی از جوابش میترسم
دکتر میگفت اینکه نافش نیفتاده به بیرون ربطی نداره،باید یه سری عملیات در داخل بدن اتفاق بیفته و باعث بشه ناف بیفته
دکتر میگفت اینکه نافش نیفتاده به بیرون ربطی نداره،باید یه سری عملیات در داخل بدن اتفاق بیفته و باعث بشه ناف بیفته
0
1400/02/24
mahsa panahi
سی و پنج روز😳😳😳😳 فکر کنم بچتون کوچکترین مشکلی نداره
1
1400/02/25
خانم گل .
سی و پنج روز بچه رو حمام نکردی؟؟؟😲😲😲😲😲😳😳😳😳😳
گناه بچه
گناه بچه
0
1400/02/25
ارزو far
ببین عزیزم انشالله که هیچ مشکلی نداره. اگه از حرفم ناراحت شدی معذرت میخوام وقتی گفتی حموم نکردی عصبی شدم. به حرف یه دکتر اکتفا نکن ببرش پیش یه دکتر دیگه
0
1400/02/25
Mami Sh ....
انشالا که هیچی نیست عزیزم فکرای بدنکن انشالا بلا از دختر گلت دور باشه توکل کن بخدا انرژی منفی رو تز خودت دور کن
0
1400/02/25
سوال کننده
نه عزیزم اشکال نداره،شاید اشکال از ما بوده که اینطور شده،میخواستیم یه کاری کنیم بهتر شه،بدتر شد 😭
1
1400/02/25
فرشته 🤰👶
عزیزم بچه رو باید یه روز درمیون ببری حموم بعد یه کاری کن ک اب نریزه ب نافش بعد خودش میفته خواهرزاده من هنیطور بود مامانم حمومش میکرد میگفت اب نریزین ب نافش بعد دوهفته افتاد
1
1400/02/25
سوال کننده
خدا بزرگه،
1
1400/02/25
سوال کننده
درسته،اما طبق تجربه خودم تو این موضوع بنظرم آب بهش برسه بهتره،بعد با سشوار خشک میکنی،فقط باید خیلی بهداشت رعایت بشه حین حموم کردن
0
1400/02/25
سوال کننده
ممنونم
1
1400/02/25
آنا ....
ازمایش دادین؟
0
1400/02/26
سوال کننده
سلام عزیزم آره
0
1400/02/26
سوال کننده
امروز بهترین روزه زندگیم بود
1
1400/02/26
سوال کننده
همه چیز عالی بود و دخترم هیچ مشکلی نداشت
0
1400/02/26
سوال کننده
ممنون که بفکرم بودین
0
1400/02/26
آنا ....
خوب خداروشکر
0
1400/02/26
setare ..
خداروشکر
0
1400/02/26
آنا ....
نگرانی خیلی بده
0
1400/02/26
setare ..
اره مخصوصا نگران بچه بودن
0
1400/02/26
آنا ....
دختر منم تب داره .نمیدونم چرا
0
1400/02/26
setare ..
ان شا الله خوب میشه
تبشو مرتب چک کن اگ دیدی خیلی زیاد شد ببر دکتر
میگن نباید هیچ وقت تب بچه رو کم اهمیت گرفت
تبشو مرتب چک کن اگ دیدی خیلی زیاد شد ببر دکتر
میگن نباید هیچ وقت تب بچه رو کم اهمیت گرفت
0
1400/02/26
سمیررررررراااااا sh
آخه اکثرا بعد 40روز میبرم حموم
0
1400/02/26
🤱 Hani Joonii💜
نخیر ماک از بیمارستان میایم میبریم حموم تو بیمارستانم ی سرسری حمومش میکنیم
0
1400/02/27
سوال کننده
ممنونم عزیزان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




