Ooma
پرسش (1400/02/24):

پماد کلوتریمازول در دوران شیردهی

سلام . تو دوران شیردهی هستم
یکم ترشح پنیری دارم با سوزش میتونم از پماد کلوتریمازول استفاده کنم ؟؟؟

واس اون باید با پزشکت مشورت کنی
سلام بله سه شب پماد کلوتریمازول را استفاده کنید اگر. بهتر شد تا هفت شب ادامه دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه