سلام پزشک اوما
من تا یه ماه پیش قرص مصرف میکردم برای تنبلی و بعدش سسونوگرافی و دکتر رفتم و گفتن حل شده و نیازی به قرص نیست و وقتی قرص مینداختم دوره ام ۲۷ روزه بود .
این ماه اولی هست که قرص مصرق نکردم و ۲۳ فروردین پریود شدم تا ۲۷ فروردین .
۲۸ رابطه محافظت نشده داشتیم و یه ساعت بعدش قرص اورژانسی خوردم و حدود یه هفته بعدش ، دوم و سوم اردیبهشت دو روز خونریزی کمی داشتم
و الان هنوز پریود نشدم و توی روز ۳۳ ام هستم و حدود ۶ روز میگذره از پریودم
و علایمی مثل سرگیجه دارم و بعضا حالت تهوع و دمای بدنمم بالا رفته
احتمال بارداری هست ؟ یا چون اون وسط دو روز خونریزی کردم . دوره ام رو باید از اون دو روز حساب کنم ؟
نمیدونم چیکار کنم الان من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



321
1400/02/24


